25 January, 2011

Sungai Tiang, tunggu kamiiiiii ...!!!

Assalamualaikum ... !!!!!

minggu depan aku akan mula bercuti ... seminggu jugak la cuti tu ... 31hb tu aku apply AL ... the rest is cuti free ... heheheh ekceli cuti sbb TM ni agak prihatin la dengan staff dia ... eh bodek ye ... hahaha sikit2 apa salah nya ... untung2 dapat cuti lagi ...

hari selasa bersamaan dengan 1hb Feb adelah hari wilayah ... dan memandangkan tahun ni aku keje kat KL so aku pon dapat la cuti ... 2hb pulak TM replace kan cuti new year ari tu ... manakala 3hb dan 4hb adelah cuti utk semua sempena dengan Tahun Baru Cina ...

aku akan balik ke kampung pada hari rabu mungkin ... kalau dapat balik lagi awal lagi bagus la kan ... ye la .. nk kena tunggu kakak aku dari terengganu tu ... adik aku cik ayu dah konfem dia cuti sama dgn aku .... mggu ni last kelas dia ... cantik la kan ... lagi cantik kalau kakak dapat cuti jugak ... heheheeh ...

kalau dah nama pon cuti and balik kampung, mungkin belog aku ni pon akan bercuti jugak ... ye la dok kampung kalau line bb ok boleh la aku hapdet kan ... hehehehe ... kalau tidak next week la jawab nya ... dan yg menambahkan excited nya aku nk balik kg ni adelah kakak sulong aku pon balik jugak dgn hero2 dan jugak adik pompuan aku lagi sorang, hanis ... weh bertambah meriah kan rumah tu nnt ...

dan akan lagi meriah kalau abang aku pon balik dengan family dia ... boleh dikatakan perhimpunan cucu2 tok & wan ... mesti kecoh si kecik bertiga tu kalau dapat main sama2 ... ok nnt aku akan hapdet pasal si kecik bertiga tu ... titik .


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-