03 January, 2011

Makhluk halus punya pasal ... huhuh

salam satu malaysia ...!!

korang tau tak ... malamm tadi aku kena serang dengan makhluk halus ... ha meh cni aku nak cerita ... mlm tadi aku ke hentian duta nak amik yana ... arda, yuk dgn ayoyo pon ikot skali sbb lepas tu nk gi makan ... dah on the way tu baru aku perasan ade makhluk halus yg aku paling x suka kat cermin aku tu ... nasib baik dia kat bahagian luar ... kalau tdak aku pon x tau la mcm mana aku bawak kete time tu ... eh lupa plak .. makhluk halus tu bukan antu ... choiiii .... makhlus halus tu adelah anak cicak ...

ade hati cicak tu naik kete aku ... dari pantai dalam ke hentian duta ... pastu aku buang dia kat sebelah bangsar south tu ... kitorang gi makan kat ctu ... dah turun tu aku suh la cik ayoyo kita halau makhlus halus tu ... adeiii geli aku .. walaupon dia berbadan kecik tapi aku tetap geli ok ...

disebabkan makhluk halus ni jugak la aku tersalah jalan ... selalu aku ikut je sign board ke jalan duta ... dah sibuk sangat dok tengok cicak tu, sampai arda ckp mcm ni "Apsal akak tak ikut jalan tu ..??" ... dem aku x perasan ... ok2 rilek2 ... cuba nasib mana la tau kot2 ade jalan lain kat depan ... alhamdulillah ada jalan yg menghala ke jln duta ... lepas ni lagi la senang aku nk ke jln duta ... kiranya si cicak tu berjasa jugak la ... tapi aku tetap tak suka kau, si makhluk halus

tu la dia citer semalam ... huhuhu ... alhamdulillah xde apa2 yg jadi kat aku dengan yg lain2 ... nasib baik aku boleh memandu dengan waras lagi ... huhuhu ... cicak ooo cicak ... alahai la ...
Publish Post


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-