04 January, 2011

oh saya takut jugak ...

assalamualaikum ... !!!!!

aku baru dapat tau salah sorang dari rakan sekerja aku admitted sbb denggi ... orang yg dimaksudkan adelah afdzal ... semoga dia akan cepat sembuh ... dari cerita yg aku dengar, dia skang kat hospital ... dah dua minggu lebeh kat hospital ... ingat nk pegi melawat ... tapi dia kat hospital jb ... so aku just doakan dia cepat sembuh dan balik keje balik mcm biasa ... banyak bende lagi aku nak tanya ko ni wehhh ... pasal keje opkos .. apa2 pon semoga cepat sembuh ...

aku pon dah mcm cuak jugak sbb kat tangan aku ni dah ada banyak biji2 yg tumbuh ... gatal2 tu x yah cakap la kan ... tapi aku xde la pulak rasa x sihat ... aku rasa ok je ... tapi takot jugak ni ... ok aku pegi klinik nnt ... hehehehe


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-