04 January, 2011

cerita kami satu rumah ...

salam satu malaysia ...!!!

hmm rasa mcm nak tukar je permulaan n3 aku tu ... insyaallah next n3 aku tukar ... heheheh ... ok2 kali ni aku nak citer pasal satu rumah aku ni ... heheheh ... ingatkan aku sorang je yang suka main dengan wordsearch ni ... rupa nya semua pon suka ... yana mmg la dari mula lagi dah suka ...

semalam, masa dok tgh tgk citer kat tv, aku sambil2 la dok buat word search tu ... pastu yana duduk la sebelah aku sbb nak makan ... sambil2 tu dia pon tolong la jugak carikan word yg nk kena cari tu ... pastu aku suh dia main pulak ... kali ni kami main 3 orang ... cik yuk pon join skali ... hahahah mmg meriah la ... kecoh ok ... pastu dah yana x nak main lagi yuk plak take over the buku ... heheheh ... yuk ni cara main dia mcm sopan sikit .. nape aku cakap sopan ...??? sbb dia akan cari word2 tu ikut turutan ... kalau aku dgn yana, asal nampak je kitorg tanda, xde de nak ikut turutan ... sopan kan cik yuk kita ...

ok dah cik yuk x nak main dia letak la kat sebelah aku tu ... aku pon masa tu mmg xde feeling nak main pon ... sbb fav drama tgh tayang masa tu ... NCIS ... pastu arda datang dok sebelah aku dan ambik buku tu ... main la dia sorang2 ... heheheh terpengaruh dengan kami2 la tu ... tapi dia main sekejap je ... heheehh kalau aku xde nak main sekejap2 ... mesti nak buat 3-4 mukasurat ... hahahaha ...

tu la dia cerita kami serumah ... seronok sebenarnya dapat main @ buat something sama2 ni ... enjoy dan sangat kecoh ok ... hahhha ... tu belum ade cik ayoyo dgn cik kakak lagi ... kalau cik ayoyo punya style lak, dia x suka org nk tolong2 ni .. dia suka main sorang2 ... huhuhuh ... dah tu siap letak signature dia lagi tu ... nk bgtau la yg tu dia yg buat .. baekkk aku paham ... hahahahah ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ..

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-