30 January, 2011

Dia, kawan baru ...

Assalamualaikum ...!!

tadi dalam pukul 8.30 pm aku dgn ayoyo ke solaris dutamas ... ayoyo nk bagi cd yg group dia buat pasal HAYAD tu ... aku ade buat n3 pasal HAYAD ni ... nah baca kat sini ...

masa keluar tu hujan pulak ... tapi xde la lebat bagai kan ... hujan2 manja gitu ... so geraklah kami ke dutamas ... jalan agak lancar ... mungkin sbb malam minggu sama kot kan ... ok dah sampai aku terlajak pulak ... ish ish ish ... kena cari jln utk buat u-turn ... dah u-turn semua, sampai la kami kat tmpt yg dijanjikan ...

dan x sampai 10 minit org yg dinanti2 pon sampai ... rafiq dan cik dayah bakar ... rafiq ni adelah salah seorang ahli HAYAD ... yang sorang lagi, fadhli x dtg mungkin sbb ada keje lain ... dan cik dayah bakar ni adelah komposer untuk lagu2 HAYAD ... dan beliau jugak merupakan adik kepada rafiq ni ... eh nnt la aku buat n3 khas pasal HAYAD ni ok ...

ekceli aku dah kenal cik dayah bakar sebelum ni ... tapi x penah berjumpa ... selalu sapa kat fesbuk atau pon twitter je ... ni kira first time la jumpa dgn dia face to face ... dia adelah seorg yg comel ... friendly walaupon baru je jumpa dan kenal ... **dayah, akak bukan nak bodek ok ... ini adelah kenyataan ** ... hehehehe .. so betul la apa yg ayoyo citer kt aku pasal cik dayah bakar ni ...

cik dayah bakar yg suka senyum ...

with baby dan aweks ... heheheh ...

walaupon aku pakai heel tapi tetap x cukup tinggi ..

cuma skang ni aku tunggu nk dengar dia nyanyi je ... sbb ayoyo kata dia nyanyi pon suara sedap ... so cik adik manis, bila nk nyanyi utk kakakmu ini ... heheheheh ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-