10 January, 2011

Takot tapi tengok jugakk ...

assalamualaikum ... !!!!!

ni lagi aku nak citer pasal party budiey ni ... masa party budiey ni jugak, kami yg join party ni dapat menyaksikan filem seram arahan syamsul yusuf yg mmg x kuar lagi kat panggung ... filem yg dimaksudkan adelah Khurafat ... memang terbaik la filem Khurafat ni ... seram yg teramat sangat sampai satu panggung menjerit ... kitorang dapat tiket ni pon dari GBSB dan jugak Skop Production ... aku sebenarnya x suka sangat citer seram2 ni ... ye ye aku mengaku aku penakut ... tapi aku x lari keluar ok walaupon citer ni boleh diklasifikasikan kepada super seram ... giler x seram ... boleh kata setiap scene mesti berdebar je ... bila hantu dia nk kuar ni ... dan aku mmg salute la sabrina ali ... memang terbaik la dia bawak watak tu ... korang yg x tgk lagi pergi la tgk bila dah kuar nnt ... eh lupa plak nak bagi tau ... filem Khurafat ni akan kuar kat panggung hari khamis ni bersamaan dengan 13 Januari 2011 ... rugi la kalau korang x tgk ...

sila abaikan watak2 utama yg berdua tu ye tuan2 dan puan2 ...

kesan dari aku tgk citer ni, aku susah nak tdo malam ... dok terbayang2 lagi muka2 hantu dia yg nampak sangat serem itu .... huhuhuh .... lepas ni aku nak tgk filem Karak pulak terbitan KRU ... dgr2 best jugak ... serem jugak ... theehehheheh mampukah aku nak menghadap hantu2 lagi ... insyaallah ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-