27 January, 2011

tenung lama lama baru ingat ...

Assalamualaikum ... !!!!!

dua hari lepas aku terserempak dengan fikie kat surau tgkt 18 ... dah lama x terserempak macam tu ... kan kie kan ... heheheeh ... dah tu cerita sakan la kami berdua ... mengimbas kembali zaman skolah and asrama ... zaman kami berempat ... aku masih mencari gambar2 kami berempat ... mcm penah jumpa tapi x ingat kat mana ...

siap bercerita pasal senior lagi .. pasal abg rashid si ketua pengawas sekolah dan asrama yg hensem dan menjadi kegilaan student lain ... ceh aku pon tersyok jugak kat dia dulu ... dah la hensem, pi skolah naik motor besaq lak tu ... haiishhh jatuh tangga aku dgn dia ... hahahha ... pasal abg bakri yg dah x tau dia kat mana la ni .. pasal malek ... dia ni aku x reti nk panggil abang .. padahal dia sama tua dgn kakak angkat aku kak dayah ... x bley la nak panggil abg kat dia ... dan nama gelaran dia adelah pistol .... kan fikie kan .. eh ke org lain tuu ... tapi rasanya betul la tu nama panggilan dia ...

pastu bercerita pasal orang2 lain plak ... mardu ... kak haida ... kak ros ... nana @ puteri suriana ... kak fazmey yg aku x berapa nk ingat ... dan ramai lagi la ... yang boleh membuatkan kami bercerita pasal zaman sekolah ni adelah kerana salah sorang kawan kami ni buat status kat fikie .... lawak jugak la ... mardu mardu ... nama mardu ni unik sikit kan ... marduwati ... ni la dia status yg dia buat ...


dan aku masih tersenyum bila baca status mardu ni ... heheheheh

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-