09 January, 2011

aktiviti di hari ahad ...

Assalamualaikum ... !!!

wah wah wah ... sudah hari ahad yek ... hohoho esok dah keje ... letih semalam pon x habis lagi ... pagi ni mmg aku bangun lambat ... bangun je pagi ni sempat lagi aku berangan ... kan best kalau esok baru hari sabtu ... banyak la ko ari sabtu ...

dah lepas berangan bagai, aku bangun dengan sangat la malas ... asing2kan baju utk di belasah oleh encik mesin basuh ... eh bukan semua la aku basuh guna mesin ... tudung yg ada keras kat depan tu aku basuh tangan je la ... masuk mesin rosak la tudung aku ... dah tu seluar putih pon aku basuh tangan jugak ... sayang oiii kalau kena kain yg turun kaler ni ...

dah siap aktiviti mengasingkan baju semua, aku campak masuk dlm encik mesin ... berputarrr...!!! hahhah putar la ko encik mesin ...dah siap kang ko panggil la aku kan dengan lagu ko tu ... dah siap semua aku sambung sental tudung2 kat dlm bilik air lak ... dgn seluar putih ... adoiihhh berpeluh la jugak ... pastu siap mandi semua aku sidai la baju2 tu semua ... setel dah satu bende ...

pastu aku ter'rajin'kan diri aku masak ari ni ... eh aku masak gaya bebas ja pon ... ni sbb mood rajin nak memasak ... kalau tak pon aku masak jugak tapi megi je la ... rajin kan aku masak ... hahahaahh ... aku masak pon yg simple2 ja ... main campak2 ja ... jadilah kan ... ari ni aku buat sup sayur chicken ball dgn kacang buncis grg dgn sosej ... wah sangat vegetarian kan ... heheheh ...


menu kita pada hari ini ye tuan2 dan puan2 ...

ok lah ye ... tu la dia aktiviti aku sepanjang ahad ni ... sambil2 hapdet belog ni ... ohhh esok sudah mau keje ... tettttt ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ....!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-