13 January, 2011

ada hati dan pankreas ko ekk ...

assalamualaikum ... !!!!!

***luahan perasaan si aku***

hey kamu ...!!!!!!!!!!!!

kenapa la ko selalu je dtg kat meja aku ni ha ....!!! xde tempat lain ke ko nak pegi ... asyik2 meja aku ... asyik2 meja aku ... xde bekalan makanan lagi nak bagi kat kau ... ade hati nak kongsi makanan dengan aku ... cermin la diri ko tu dulu ... dah dah berambos ko dari sini ... pergiiiiiiiiiiiiiii...!!!!! sengal tol ... haiiissshhhhhhhhhh ...

kamu yg dimaksudkan adelah
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
makhluk perosak makanan aku ni la ....

** gambar dari google sbb yg kt meja aku dah arwah dlm tong sampah **

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-