16 January, 2011

kawan di alam maya ...

Assalamualaikum ...!!!

2 hari lepas aku masuk ke tempat yg dah lama aku tak masuk ... virtualfriends ... last aku masuk adelah lebeh kurang 2-3 tahun lepas ... lama kan aku x masuk ctu ... kat vf ni korang boleh dapat kenalan baru ... dia ni kira lebeh kurang mcm fb la jugak ... aku selalu kalau masuk cni sbb nak baca novel yg dihantar oleh member2 yg lain ...

ni adelah main page vf ...

aku selalu masuk kat story ... ade novel dan jugak cerpen kat ctu ...

discussion pon kadang2 aku join jugak ... x pon aku baca je apa yg ditulis oleh member ...

ada jugak interest group yg korang boleh join ... aku join banyak jugak la ..


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-