24 January, 2011

cerita mood di pagi isnin ...

Assalamualaikum ... !!!!!

macam biasa aku keluar pukul 6.45am ... jalan ke tempat tunggu bas ... dengan konfiden boleh dapat bas pukul 6.50 am ... sampai kt tmpt bas org ramai jgk ... so hati aku kuat mengatakan yg bas x dtg lagi ... ok hati ni macam ala2 happy gitu ... dah tebiat mungkin aku ni ... ye la jarang aku happy hari isnin ... di ulangi hari isnin ye ... dah mood rasa happy so ok la kan ...

tunggu punya tunggu eh dah kol 7.10 am la ... mood happy dah beransur meninggalkan aku ... dan mood hangin sikit2 datang dekat aku ... ok fine ... dah tu ade la kakak india sorang ni dtg tanya aku ... 'dah lama ke tunggu?' ... aku angguk je sambil senyum ... ye aku masih boleh senyum lagi saat hangin menghampiri diriku ini ... dan utk kesekian kalinya aku lambat lagi ke ofis sbb bas yg diharapkan dtg 6.50 am akhirnya menunjukkan diri pada pukul 7.25 am ...

kalau korang la kan ... agak2 hangin tak ... panas membara dah ni ... dah xde lagi budi bahasa budaya kita kat aku ... aku naik je bayar tambang terus aku pegi duduk ... no terima kasih lagi dah dekat driver tu ... pandang dia pon aku tak nak masa tu ...

dah sampai ofis tgk cik ob pon dah ade kat tmpt dia ... tgk jam kat dinding ... 08.05am ... slalu 7.45am aku dah ada kat ofis ni ... onkan pc dan buat la apa2 yg patut ... ok setel semua ... aku coolkan diri dengan minum nescafe sejuk buatan sendiri ... heheheh ... xde ais pon tapi aku bancuh guna air sejuk ... heheheheh ... dan mula la aku buat keje ... hangin kan bas x habis lagi bawak hangin ke module aku yg x jalan2 lagi ... ubah sana ... tukar sini ... tambah situ ... x jalan jugak ... error je keje kau kan ...

pastu buat lagi ... aku tambah plak kat sinun ... try run lagi skali ... eh eh berjaya ..!!! yeay ... terus mood hangin marathon meninggalkan aku dan di paskan mood tersebut pada happy ... ye mood happy plak mai kat aku ... mood happy ni mmg aku suka ... suka sangat ... hahahaha ...alhamdulillah keje aku dah siap ... eh tu untuk semenanjung je lin oii ... ok2 ... skang nak setelkan sabah pulak ... mood happy jgn nak lari2 lagi dari aku .... titik ..!!


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-