16 January, 2011

kau ingat ko diva main campak2 ...

Assalamualaikum ...!!!!

mlm tadi aku tdo sangat lambat ... lagi tepat kalau aku katakan yg aku tdo pagi tadi ... lebeh kurang pukul 5 pagi ... hahahah ... aku layan citer korea yg aku copy dari niza ... tq niza ... aku layan 2 citer sambil2 bermuka buku ... citer yg aku layan adelah 200 Pounds Beauty dan jugak Seducing Mr Perfect ... dua2 citer ni menarik ... ade kelakar dan jugak sedih ...

then sambil2 tu aku tgk2 la mukabuku ...kot2 ada berita terkini ... adik aku post kat wall aku ...

aku pon check la belog .:: sTEaDy.siMPle.stYlo ::. tajuk n3 dia ha'ala..meroyan ke ape?? ... ok lepas baca je n3 dia tu ... wah wah wah aku plak yang hangin satu badan ... cantik sangat la kan buat perangai campak2 barang orang ... salah adik aku ke kalau sales girl tu salah bagi kat ko kasut yg adik aku minta ... yg ko feeling diva apesal ... bagus sangat la ... buat la perangai selalu macam period hari2 ... konfem boifren ko angkat kaki ... sengal punya minah ... eh korang baca la sendiri ape yg ayoyo tulis ... ni baca je kat cni ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ... !!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-