19 January, 2011

25 Perkara yg korang x tau pasal anak pak halim ni ...

assalamualaikum ... !!!!!

eh dah lama x kena tag ni ... ni aku kena tag dari cik arda ... aku modified tajuk dia sbb cik arda pon modified jgk ... jadik terpanjang pulak tajuk n3 kali ni ... ok2 jom kita tgk ...


1. family aku slalu panggil nama aku tanpa L .. inda ... ye ye ... kak inda @ inda ... dan aku pon terikut2 jugak ...

2. aku minat KRU dari sekolah menengah sampai sekarang ... eh aku mmg nak buat n3 pasal minat aku pada KRU ni ... tunggguuuuuuuuuuuuuu ye ...

3. kalau tdo aku suka bantal disekeliling aku .. kakak aku slalu bising sbb dia dapat 1 @ 2 bantal tapi aku dapat 4-5 bantal ... hehehehe

4. kadang2 aku suka pikir bende yg bukan2 ... contohnya kalau aku tengah sidai kain tiba2 hati aku ckp kalau la aku jatuh kat bawah tu mcm mana ekk ... huhuhu scary ok ...

5. aku jarang sentap, tapi skali aku sentap mmg makan hari la jugak ... so jgn la bagi aku sentap ok ...

6. dulu masa aku sekolah menengah sampai la habis diploma, mama aku selalu panggil aku adik ... ye dan ini telah membuatkan adik2 aku jeles ... sbb aku ada 4 lagi adik kat bawah tapi aku yg dipanggil adik ... ni semua gara2 duduk satu hostel dgn kakak aku yg sulung, kak ina ..

7. cinta pertama aku adelah masa aku form 3 nak naik form 4 ... kesan dia sampai sekarang ... korang mesti ckp eleh tu semua cinta monyet la ... pada aku tak ... titik ...

8. aku penah bawak lori abah ... perasaan mula2 sangat cuak sbb lori besar dari kete yg aku penah bawak ... dan masa tu aku masih dlm proses blajar kete ... ko bayangkan tetiba abah bentikan lori and suruh aku bawak ... tapi skali ko dah bawak.. eh best pulak ok ... sbb berat dan x goyang lebih mcm kete ... heheheh ...

9. aku cuma boleh terima kucing2 yang ada kat rumah aku di sungai tiang ... kucing2 yg xde pertalian darah dengan aku harap maaf ... korang akan dilayan seperti alien ...

10. kebanyakkan lelaki yg aku kenal rapat ade nama kimi @ fahmi ... antaranya adik aku hakimi(eh dia budak lagi kan .. belasah la), arwah hasmi, asrul hikmy@kimy, khairul fahmi (bukan goalie tu ye), fahmi asyraf ... ok titik ... sila jgn tanya apa2 ...

11. masuk tahun ni dah 10 tahun aku hidup merantau ... 2000 - 2004 kl ... 2004 - 2008 melaka ... 2008 sampai sekarang balik ke kl ... agak2 aku nak balik dok kedah ke tak ... keje kt sana ke ..? aku pon x tau ... mungkin ya mungkin tidak ...

12. masa sekolah sampai aku diploma dulu aku x boleh simpan rambut panjang2 ... sbb aku akan sakit kepala tahap cipan ... so rambut x boleh lebih dari bahu ...

13. keje aku sekarang adelah keje yg ke-3 sepanjang aku bekerja dari tahun 2008 .... singer (feb 2008 - march 2010) ... datawiz (march 2010 - september 2010) ... TM (oktober 2010 - sampai sekarang la) ...

14. aku takut tdo sorang2 ... skang ni aku slalu kena tinggal ... kakak aku slalu je outstation ... terpaksa la tdo sorang2 jugak ...

15. aku anak yg tengah ... semua aku ada ... aku ada kakak, abang, adik lelaki dan adik perempuan ... untung kan ... hehehehe ...

16. lagu korea yang paling aku suka adelah dari cerita BoF ... lagu sedey tu ... i'll be waiting for you .. tajuk dia adelah Starlight Tears ... eh aku tgh dgr la skang ni ... heheheh ...

17. dah penah bekerja dengan semua bos ... satu malaysia .. bos cina dan india masa kat singer .. bos india kat datawiz dan sekarang ni bos aku adelah melayu ... sungguh satu malaysia kan ...

18. aku suka makan roti canai yg dipanggil roti banjir ... kasi banjir ok ... nak cicah2 ni aku kurang minat ...

19. dulu aku x suka orang panggil nama aku Linda ... sbb kalau tgk tv or baca buku cerita mesti nama watak jahat adelah Linda ... ok fine sila panggil aku mas ... tapi skang ni aku dah x kisah dah ... dah memang tu nama ko kan lin ... terima la kenyataan ...

20. tabiat buruk yg aku selalu buat kat ofis ni adelah melambatkan solat zohor ... ni kes malas nak naik tgkt 18 2-3 kali la ni ... aku akan naik lagi 15 minit nak masuk asar ... ish ish ish ... x baik la mcm tu ... ok2 pasni aku x buat dah ... sila berubah ye lin ... baik2 ...

21. aku boleh layan movie sorang2 kat cinema .... siap boleh buat marathon ok ... ni kira time stress tahap cipan jugak la ... kalau tidak mmg xde la aku buat semua tu ...

22. kereta idaman adelah suzuki grand vitara ... bila la agak nya aku boleh pakai ekk .. buat masa ni kena berterima kasih dengan cik comel viva dulu ... arigatogozaimas ...

23. sangat jahat aku masa sekolah menengah ... masa form 2 ... org x kasi aku study kat sekolah malam2 tapi aku dengan bff aku masa tu pegi jugak ... Lyn, Liza & fikie, ingat lagi kita kena halau balik ostel sbb study kat sekolah ... aku akan tersenyum kalau ingat balik kenangan di hostel dulu ...

24. aku fobia dan geli dengan cicak sbb ade pengalaman cicak nak beramah mesra dengan aku ... masa tu sekolah rendah ... tdo kat rumah xde katil ... atas toto je ... tgh syok2 tdo tu tetiba rasa benda sejuk merayap kat badan aku ... ye dia masuk dlm baju aku ... nampak sangat kegatalan cicak durjana tersebut ... dan sejak dari tu aku fobia dan menyampah dengan spesis tersebut ... dan aku selalu bunuh cicak dengan lastik buatan sendiri .. puas hati aku ...

25. masih mencari seseorang ... ok titik ...

adoi cik arda ooiii ... penat ok nak menaip semua ni ... tapi cik arda punya pasal aku buat jugak ... ni aku nak tag org lain lak ... cik Ayoyo & kak ah, sila la buat tag ni kalau x bz ye ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

1 kata apa?:

arda said...

KAHKAHKAH... kak.. cicak tu yg tak tahan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

1 people have left comments

arda said:

KAHKAHKAH... kak.. cicak tu yg tak tahan...

Commentors on this Post-