24 January, 2011

Dulu ... kini & selamanya KRU ...!!!!

Assalamualaikum ... !!!!!

KRU ... sapa yg x kenal dengan adik beradik KRU ni ... Norman, Yusri dan Edry Abdul Halim ... eh kita berkongsi nama abah yg sama la ... ok aku ngaku ni abang2 aku ... sila lempang 13781 kali ... ekceli aku minat KRU ni dah lama dah pon ... sejak aku di sekolah menengah lagi ... masa form 2 la ... dah lebeh 15 tahun rasanya ... dan orang yg bertanggungjawab kenalkan aku dgn kumpulan adik beradik ni adelah Lyza dan fikie ... heheheh ... ye diorang la yg buatkan aku dengan Lynn jatuh tangga dengan KRU ni ... ko jgn x tau Lynn siap boleh hafal lagi lagu2 diorang masa tu ...

ada satu masa tu, kami bergaduh ... aku pon x pasti sbb apa tapi ade kene mengena dengan janji ... masa tu aku x ingat aku rapat dengan sape ... tapi yg pasti aku rapat dengan salah sorg dari mereka bertiga ... mcm kelakar pon ada jugak bila ingat balik ... salah sorang dari diorg bagi lagu janji tinggal janji kat aku sbb aku lupa yg aku ada berjanji dengan diorang ... kuat kan impak KRU ni ... sampai boleh bagi lagu lagi bila rasa x puas hati ... ye bila ingatkan balik kisah2 kami berempat, aku akan tersenyum ... ya aku sangat rindu saat kami berempat dulu ... study sama2 ... berkonsert sama2 kat belakang ostel ... lagu x yah cakap la ... xkan ada lagu lain selain lagu KRU ...

antara yg akan kami nyanyi adelah Dua, Malam Kita, Fanatik, Ohhlaa laa ... dan banyak lagi ... heheeh ... kelakar kan ... Lyn, Liza & Fikie, ingat lagi tak masa ni ...?? kita sama2 ambik gambar di kawasan sekolah ... kat taman ... kat surau dimana kepala aku mmg lentok sakan dengan tangan angkat tanda rock (ala2 rap la) ... rindu aku pada kenangan kita tu semua ... dan yg paling kelakar semua gambar yg diambil adelah dengan berbaju kurung dan bertudung ... hahahahah ... boleh bayangkan tak ... eh aku nk cari balik gambar2 tu ... kalau ada aku akan kongsikan dengan korang kat cni ...

dan sampai sekarang pon aku masih suka dengan lagu2 kumpulan adik beradik yg berjaya ni ... tahniah KRU ... dan lagu terbaru diorang Ganas aku dah dengar kat radio .. best jugak lagu tu ... antara lagu yg paling aku suka adelah Dua, Emilia dan Malam Kita ... mmg terbaik dari ladang laa...

aku minat KRU jugak sbb diorang berjaya dalam setiap bidang yg diceburi ... yang paling tabik spring adelah diorang bukan saja berjaya dlm nyanyian, tapi dalam pelajaran ... ye diorang semua berpelajaran tinggi .. yg tu mmg aku respek sama diorang ... dalam bidang perniagaan jugak diorang x ketinggalan ... kalau dulu aku selalu je lalu kat setiawangsa tu nk tgk studio diorang ... tapi skang ni dah berpindah ke Cyberjaya .... eh nnt aku nk pi cari sbb x penah sampai lagi kat tmpt baru tu ...

itu la kisah aku dan KRU ... heheeh tetiba je kisah aku dan KRU kan .. aku tgh tggu filem terbaru diorang Merong Mahawangsa ... harap2 filem ni x menghampakan aku ... aku dah tgk magika ... so aku nk tgk yg ni pulak ... Karak filem seram ... aku mungkin akan fikir 13781 kali sbb Khurafat buat aku takut nk tgk citer seram lagi ... tapi mungkin aku akan tgk Karak jugak ... insyaallah ... heheheeheh


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

2 kata apa?:

Fikie said...

Hehe.. Aku byk simpan gambaq kita masa skool dulu... Tp ada kat kg... Ya laaa rindu bila teringat saat2 bersama berjuang dibumi smkp...

~Mas~Lin~Da~ said...

heheh linda pon nk kena cari balik ni ... gmbq2 kita berempat ... heheehh kenangan terindah tu ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

2 people have left comments

Fikie said:

Hehe.. Aku byk simpan gambaq kita masa skool dulu... Tp ada kat kg... Ya laaa rindu bila teringat saat2 bersama berjuang dibumi smkp...

~Mas~Lin~Da~ said:

heheh linda pon nk kena cari balik ni ... gmbq2 kita berempat ... heheehh kenangan terindah tu ...