03 January, 2011

ni la sebabnya ... hahahahah

salam satu malaysia ...!!!

dalam n3 lepas aku ade bgtau yg aura utk hapdet belog xde kan ... korang nak tau sebab apa ... ha sebab aku buat marathon ... giler ape ko ni lin, tetiba buat marathon ... bukan marathon lari tu la .. aku buat marathon drama korea ... hahahaha ... thanks to ayoyo sbb tolong donlotkan citer yg aku nak tu ...

minggu lepas aku amik ayoyo dgn kakak ... jumaat kan cuti ... so aku amik diorg hari khamis la kan ... ok ... sampai rumah je dah pukul 11 lebey ... kakak pon dah pengsan lepas bertukar pakaian ... aku plak ape lagi, bukak laptop ayoyo dan bermula lah aktiviti menonton drama korea ... citer yg pertama aku tgk adelah personal taste ...

aku suka sangat sbb pelakon lelaki tu mmg aku suka ... ala hero citer BOF tu ... korang jangan pelik ye, aku suka tgk tapi nama pelakon aku x amik tau pon ... subuh jugak la baru habis citer tu ... ok setel satu citer ... sabtu petang plak, lepas hantar kakak ke airport, aku layan drama ke-2 pulak ... playfull-kiss ...

cerita ni mmg comel ... sbb hero dgn heroin dia comel2 ... pelakon lelaki ni yg jadi hero no-2 dalam BOF ... heheheh ... sampai ke pukul 3 pagi jugak la aku tgk citer ni ... dah setel lagi satu drama ... dah habis playfull-kiss aku sambung tgk fullhouse pulak ... hehehehhe ... dah agak2 nak pukul 5 tu aku stop la ... sambung esoknya pulak ... dalam pukul 3 petang baru habis ...

dah habis fullhouse aku terbang dari korea ke negara omputeh lak ... aku layan citer buffy plak ... ala buffy yg bunuh vampire tu ... haa citer tu la ...

ayoyo smpat donlot season 1 je .. so aku habiskan la season satu tu ... kan ke marathon namanya tu ... dari satu drama ke satu drama yg lain ... tu je keje aku last weekend ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-