13 January, 2011

aku ade meeting la pagi ni ... hooiiihhh ...!!!

Assalamualaikum ...!!

walaupon mood tgh sentap tapi salam tetap kena beri kan ... ish ish ish ... korang nak tau sebab apa aku sentap pagi2 yg x berapa nak buta ni ... macam ni cerita dia ... macam biasa la kalau dah ari khamis mesti la ade meeting kan ... so aku ni bangun la awal2 nak gerak awal ... kalau gerak awal dari rumah maka akan dapat bas awal jugak la ...

aku menapak keluar dari rumah pagi ni dalam pukul 6.50 am ... bajet boleh dapat bas pukul 7.00 atau pon 7.05 am ... ok lah ... senang hati siap boleh nyanyi2 lagi ... lagu ape aku nyanyi ni ... eh aku pon dah lupa ... ye la sentap kan ... dah sampai kat bawah fly over tu 6.55 am ... boleh aku tersenyum sbb aku awal ... intai2 jam kat kedai roti canai tu ... dah pukul 7.00 am ... jap lagi ade la bas nak datang tu ...

tunggu ... tunggu ... eh ada bas la .. no no no itu bukan bas yg ditunggu2 ... bas metro mmg selalu je ada ... setiap 5 min @ 10 min ade je yg masuk ... ok xpe sabar lagi ... eh ada bas lagi ... metro jugak ... hmm rasa mcm dah lama je aku tunggu tapi bas x datang2 jugak ... mana la bas ni .. intai2 lagi kat kedai roti canai tu ... eh dah pukul 7.15 la ... mana bas ni ... x kan mogok kot ... masuk lagi bas metro ... aku dah mula hilang sabar ...

aku kuar awal sbb nk sampai ofis awal, sbb aku ade meeting pagi ni ... ada meetinggg...!!!!! hoissshhh ... takpe aku cuba tahan lagi ... tunggu lagi .. jap lagi ade la tu .. cuba coolkan diri sendiri yg tgh mendidih ni ... asyik2 metro yg masuk .. masuk ni dah dekat 4 bas metro yg masuk tapi bas yg aku tunggu x de pon ... weii korang ni mogok ke ape ...

aku intai lagi kat kedai roti canai tu ... wah ini sudah lebeh ... dah 7.30 kau ... aku x sampai ofis lagi ... patut nya time2 ni aku dah ada kat ofis ... kalau x datang jugak lepas ni mmg aku naik je metro ni ... nasib la ... jalan jauh pon jalan la ... aku dah x pedulik dah ... pastu baru la ade bas yg aku tunggu tu .. ishh dah buang masa aku la bas ni ...

ok dah naik bas, duduk dengan agak kurang selesa sbb mamat sebelah aku duduk bajet dia adibah noor padahal dia mcm nabil je pon ... aku dah tgh panas kan apa lagi aku cakap kat dia "Dik, duduk elok2 ckit boleh, tak payah la kangkang2" .. weiii aku sound dia mcm tu ...?? aku pon mcm x pecaya ... ko bila dah hangin memang lupa diri kan lin kan ... dan brader tu pon tersorry-sorry ckp kat aku ... ha tau takut ...

dah bas pon jalan macam biasa ... bila bas lalu je sebelah PPR kt kerinchi tuaku perasan ade bas yg sepatut nya aku naik kt sebelah sana ... eh aku tunggu bas dari pukul 6.50 tapi apasal xde bas pon ... tetiba ada bas kat cni ... mmg kurang asam jawa la kan ... bas x masuk ke pantai dalam sana ... patut la lama sangat baru ada bas lain ... xpe2 siap ko nanti ...

dah sampai opis je, aku terus call org yg bertanggungjawab bab2 komplen ni ... ooo ko x nak jawab ehh ... xpe, aku hantar email lak ... lepas meeting aku call ko balik k ... dah dah pegi meeting lin ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

1 kata apa?:

arda said...

hahaha..lpas ni akk ngan manager bas tu blh jd kwn baik...tp mmg kene komplen, kalo tak dyoerg sesuka hati je lambat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

1 people have left comments

arda said:

hahaha..lpas ni akk ngan manager bas tu blh jd kwn baik...tp mmg kene komplen, kalo tak dyoerg sesuka hati je lambat.

Commentors on this Post-