10 January, 2011

terima kasih no 90 ... i likee ...!!!!

assalamualaikum ... !!!!!

masa kat party budiey-4 sabtu lepas, ade jugak la cabutan bertuah ... hadiah2 yg disediakan WOW ... aku suka ... hahahaha ... dan alhamdulillah aku pon dapat hadiah yg agak best ... mmg aku nak pon bende ni ... ye ye aku tau korang mesti dah ade sendiri kan ... aku dapat free .. OMG mcm x pecaya ... dlm kami ber-empat, cik teha yg paling awal dapat hadiah ... kalau x salah aku dia dapat tiket ke konsert aizat kot ... sumbangan aizat la kan ... pastu dah lama dok tunggu no kami ber-3 ni x naik2 lagi .. aku dapat no 90, cik yuk dapat no 48(betulkan yuk) dan cik arda dapat no 19 ...

dah tu dok la sembang2 ... no cik yuk plak naik ... huhuh seronok la kitorang ... cik yuk dapat hadiah tajaan afdlin shauki .. ada tshirt, tali tag, sticker ... then no cik arda plak naik ... lagi la syok ... huhuhuh .. cik arda dapat hadiah tajaan tv9 .. ada cd citer kapow-atoi the ajaib boy (ye la kot tajuk citer tu), ada tshirt dan ada lagi la hadiah lain dlm beg yg arda dapat tu ...

aku mcm berdebar jugak la ... ye la no aku je x naik lagi ... dalam hati x kan nak dapat BB kot ... hahahah sila berangan jauh2 ... masa tgh dok syok sembang2 gelak2 dengan cik2 bertiga tu, tetiba aku dengar emcee umum no sembilan ... aku rilek lagi ... pastu dengar lak dia sebut kosong .... eh eh tu no aku ... akhirnya naik jugak no aku ... aku pon dengan rasa mcm best x best sbb x dgr pon diorg ckp hadiah apa ... sampai je kat depan aku nampak perkataan 500GB kat hadiah tu .. pastu aku tersenyum ... eh sapa yg bagi hadiah tu kat aku ekk ... sorry mata aku kat hadiah je ... owhhh aku sangat happy ... korang agak apa yg aku dapat ... hehehe hadiah yg mmg aku nak sgt2 ... hehehehe ... jeng jeng jeng ...

ni la dia hadiah yg aku dapat yg mampu membuatkan cik2 bertiga jeles dgn aku .. ehh jeles ehh ... heheheh ...

hehehe ... ok2 sudah2 ... aku masih tersenyum lagi sekarang sbb mcm x pecaya ... eh lupa pulak .. kakak, i dpt external hard disk la ... lupa nk bgtau u ... tapi u baca ke belog i ni ... hmmm ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-