10 January, 2011

Wah wah banyak nyer ... i like it ...

assalamualaikum ... !!!!!

ok aku rasa ni last kot hapdet aku berkenaan dengan party budiey.com yg ke-4 ni ... sorry la kalau bosan .. asyik2 hapdet pasal party budiey.com ... eh suka ati aku la kan ... heheeh ... ni aku nak kongsi ape yg kitorang semua dapat dlm goodies bag untuk yg join ... bag ni kitorang dapat masa pendaftaran ... dia bagi goodies bag ni dengan no cabutan bertuah, tiket filem Khurafat dan jugak tshirt ... jom2 tgk ...

innershine ...


ni adelah beg serbaguna ... masa dapat tu kecik je mcm kat atas tu ... bila dibuka akan jadi macam yg ni pulak ... besar punya ....


ni cd lagu yg aku dapat ... best2 jugak lagu2 yg ade ni ..


buku dari hotlink .. tebal jugak buku ni ... dan jugak pen sempena piala dunia ...


ubat gigi mu'min pon ada ...


beg ni sesuai la kalau nak letak make-up ..


netbook holder ... aku bagi ayoyo je la ... muat kot letak notebook dia ...

ekceli ada lagi ... 2 tin air yg mana aku dah minum masa kt dlm panggung satu, kat rumah satu ... 100plus dan jugak coke ... baju plak korang tgk kat gambar2 lepas la ... yg semua org pakai sama tu ... yg kaler hijau tu ... ha tu la dia yg ada dlm beg tersebut ... best tak ... mesti la best sbb aku dah dapat kan ... hahahahha ....

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-