18 January, 2011

cerita air milo dan sekut ... hahahah

Assalamualaikum ...!!!

aku berada dalam keadaan agak ceria pagi ni ... heheheh ... dok teringat citer kelakar mlm tadi ... heheheh ... yana o0o yana ... mlm tadi macam biasa la duduk kat hall tu tgk tv dengan yuk, yana and arda ... aku dgn arda kt depan tv, yana dgn yuk kat meja makan tgh buat air ... pastu aku dengar la perbualan diantara cik Y berdua ...

yuk : mu buat air masuk susu dulu ke ..??
yana : ya la ... pastu baru masuk milo ..

tetiba aku nyampuk .

aku : eh yana buat ayaq mcm mana .. masuk apa dulu ... ?? (terserlah kekepochian aku kan)
yana : masuk ayaq pastu susu pastu baru masuk milo ...
aku : eh org masuk milo dulu baru masuk susu la yana ...

time ni kami dah gelak2 sekali dengan yana sama ... masing2 ada cara nak buat air ... x kisah la kan asalkan boleh minum ...

pastu ada lagi yg buatkan kami riuh kat hall tu ...

yana : ni roti kaklinda punya ka ? (sambil tunjuk pada bekas yg berisi biskut lemak manis 4 segi tawaq)
linda : makan ja la

tetiba yuk menyampuk lak ....

yuk : roti ke yana ..??? biskut la ...
aku : xpa kaklinda phm maksud yana tu ... org kedah mmg panggil biskut tu roti ...
yuk : hehehe cikgu x ajar ehh kt skolah (sambil gelak2) ... kalau yuk panggil sekut (sila baca versi kelantan)

pastu kami semua bantai gelak lagi ... memang meriah sungguh malam tadi ... heheheh .. yana , yana ... yuk, yuk ... arda cuma jadi pemerhati dan tukang gelak je ... hehehehe

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ... !!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-