30 May, 2012

Castle, aku suka cerita ini!

Assalamualaikum ....!!!
kalau sebelum ni aku penah citer yg aku suuuuuukaaaaaaaaa sangat dengan Charmed kan ... ni ada kat n3 ni ... dan jugak citer2 yg berunsurkan penyiasatan, n3 kat SINI ... CSI, NCIS, Criminal Mind etc ...

so ni aku nak share cerita terbaru *pada aku la* yang aku suka ... thanks to kazen aku sbb dia yg buat status kat FB pasal cerita ni ... dan dan tu la jugak aku search kat encik google ... waalllaaaa ... cerita penyiasatan jugaks! ... auuuuwww ... mak suka nih! ... hahahahahha ... dan2 tu jugak aku cari kat youtube ... dan ada! ... yeay! saya suka saya suka  ...

ok2 jgn la marah sbb aku nak bgtau la apa tajuk citer ni ... jeng jeng jeng ... kasi pukul sikit drum tepi tangga tu .... hahahahaa ... ok ok tajuk dia adelah Castle! ... penah tgk tak ...??? aku xpenah tgk sehingga la kazen aku buat status tu ...


cerita dia berkisarkan seorang penulis buku, Rick Castle dan jugak pegawai polis, Kate Beckett dan siri penyisatan untuk setiap kes pembunuhan ...

Nathan Fillion as Rick Castle ...
walaupon dia ni nampak macam tua sikit tapi aku suka watak dia yg gila2 tu ...
mmg sesuai sangat dengan dia ni ...


Stana Katic sebagai Kate Beckett ...
aku suka jugak dgn kate beckett ni ... nampak mcm ayu je ... hahahhh ...


dan bila bergabung mmg meletup la diorang berdua ni ...
seorang dengan imaginasi yg tinggi dan sorang lagi yg mmg ikut bukti ...


mula2 aku tgk aku dah suka ... seorang penulis dan seorang polis ... sangat menarik kan ... so aku tgk sampai la habis season 3 ... lepas tu aku asyik la ulang2 tgk sama macam aku dok ulang tgk Charmed dulu ... dia dah jadi mcm addicted ...

esposito & ryan ...
partner yg kadang2 slow sikit ... hehehe tapi aku suka diorang berdua ni ...
mmg sesuai jadi partner! ..


Lanie & Captain ...
diorang pon best jugak ... tapi sayang Captain mati masa season 3 ...


Martha & Alexis ...
ibu & anak pada rick castle ... dua2 ni pun best jugak ...

watak Esposito, Ryan, Lanie dan jugak Captain Montgomery adelah utk cukupkan rencah ... suka la aku dgn semua watak ni ... tak lupa jugak Martha Rodgers ibu kepada Castle dan jugak Alexis, anak pompuan Castle ... sangat suci itu budak .... hehehheh ....

Castle!

p/s: gambar2 adelah dari Google! ... 

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-