12 January, 2011

Biar betul ni ... ish ish ish ...

Assalamualaikum ...!!!

apa yg x betul nya pulak ni ... ekceli sekarang ni kan kecoh pasal FB nak tutup bulan 3 ni ... eh betul ke ekk ..?? harap2 x betul la sbb aku suka FB ni ...
kenapa aku suka FB .. ?? banyak jugak la sebab aku suka FB ni ... antaranya :

1. tempat aku luah perasaan jugak kadang2 ...

2. aku jumpa kawan2 dan jugak cikgu2 sekolah rendah dan menengah kat FB ni la ... dah lama xde kabar berita tetiba boleh jumpa kat cni ... bagus kan FB ni ..

3. tambah kawan baru pon ye jugak (jawapan sgt lah cliche)

4. kat cni jugak aku boleh tau perkembangan terkini kawan2 aku ... contohnya eh dia dah nak kawen la, ooo dah anak 3 kawan aku ni ... laaa dah makin kurus kawan aku ... dan lain2 lagi la ...

5. main game yg best secara online ... waaaa aku suka main wordsearch ... hampa aku kalau x bley main lagi ...


6. boleh kongsi2 dan jugak tag2 gambar ...

7. Fb jugak merupakan kedai online ... ko nak beli apa ko ckp je ... contact lense, tudung, baju dah siap ke tak siap ke, tshirt , kasut semua ada ... bagus kan ...

8. satu cara jugak utk berkomunikasi dengan mak2 dan jugak pak2 sedara ... haaa ko jgn x tau makcik2 & pakcik2 aku semua skang ni dah advanced ... dah main FB semua ... abah & mama aku je xde lagi ..


ha tu la dia antara alasan kenapa aku suka fb ni ... korang pon aku rasa sama jugak ngan aku kan .. so harap2 x tutup la fb ni ...
ps: dgr drRozmey nak buat drBook ekk .. betul ke..?? heheheeh
ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

2 kata apa?:

Tihara said...

salam singgah>

akk tk kesah sgt fb tutup..jgn blog tutup sudeyy :)

~Mas~Lin~Da~ said...

hehheh betul jugak kan ... kalau belog ditutup maka akan suram la hidup ku ini .. cewaahh ... hahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

2 people have left comments

Tihara said:

salam singgah>

akk tk kesah sgt fb tutup..jgn blog tutup sudeyy :)

~Mas~Lin~Da~ said:

hehheh betul jugak kan ... kalau belog ditutup maka akan suram la hidup ku ini .. cewaahh ... hahahah