21 January, 2011

mata semakin kerabunan .. aiishhh ...

Assalamualaikum ...!!!

indah sungguh pagi jumaat ni ... eh bukan aku nk citer pasal hari ni ... aku nk citer pasal mata aku yg semakin rabun ... dan aku rasa makin teruk rabun aku ... rabu lepas aku bawak ayu pegi klinik kan ... masa kat klinik tu la aku perasan yg mata aku makin rabun ...

masa tgh dok tunggu giliran ayu tu, aku pon merajinkan diri la baca kat papan kenyataan yg ada kat dinding klinik tu ... mcm2 la ... pasal baby la ... sakit jantung la .. kempen itu kempen ini ... dan banyak lagi ... pastu saja la nk test mata kan .. sampai kat satu poster tu, aku bukak cermin mata aku ni ... aku baca sambil kerutkan dahi ... eh mcm ni punya iklan pon ada ke ... ini yg aku baca 'Lindungi dunia batinmu bantu basmi kanser pada rahim' ... pastu aku pakai balik cermin mata tu ... hehehhe ... seb baik la ku bukan manusia yg suka baca kuat2 ... kalau tidak seminggu aku x kuar rumah sbb malu ... ayat yg sebenarnya adelah 'Lindungi duniamu, bantu basmi kanser pangkal rahim' ... apa la yg ko boleh baca batinmu dan pada rahim tu linn ... hahahahah ...

itu la ... mata aku makin rabun ni .. padahal poster tu dok depan mata aku je pon ... titik ..

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-