16 December, 2011

Novel: Awak Suka Saya Tak?

Assalamualaikum ...!!!

suka suka suka ... hahahaha ... novel paling terbaru utk direview ... jom baca sinopsis dia dulu ...

* * * * * * * * * * * * * *

Kisah kasih sayang di antara Hilman Yong kacukan Korea - American - Cina dan Intan Zulaikha. Mereka sangat berbeza tetapi kerana perbezaan itulah mereka berjodoh. Malangnya, kesampaiankah jodoh mereka apabila Hilman Yong seorang yang baru mengenali Islam lebih mencintai Islam dari Intan Zulaikha yang sememangnya dilahirkan Islam dari keturunan lagi berselisih faham kerana ego seorang Intan. Muncul pula Damien Yong yang sentiasa menyesakkan dada Intan Zulaikha dengan aksinya yang daring, sexy, nakal dan menggoda. Intan terpaksa bersabar dengan Damien semata-mata untuk mendapatkan semula Hilmannya…seorang hamba Allah yang penuh kesabaran dan kesopanan. Hilmanku…sifuku…kekasihku…Kembalilah… " Saya tak pernah tinggalkan awak. Walaupun awak jauh, saya dapat melihat awak. Walaupun awak jauh, saya dapat merasa kehadiran awak. Walau pun awak jauh, saya dapat mendengar awak. Saya sentiasa di sisi awak. Awak sentiasa di sisi saya, di sini…" Hilman Yong. " Don’t worry, I won’t kiss you. Saya tak cium sembarangan gadis. Saya tak ada selera dengan gadis biadab dan sombong seperti awak. Cik Zulaikha….saya nampak kehampaan di wajah awak. You really want me to kiss you. I can feel it. I can see it. From your eyes… your lips. Tetapi seperti saya cakap tadi, saya tak selera dengan orang biadab. Ciuman saya tidak semurah itu. Hanya untuk gadis yang bertuah dan terpilih saja." Damien Yong. " Saya akui saya gembira bersama Mr Damien..saya tak boleh menyembunyikan perasaan saya……tetapi perasaan saya terhadap Mr Damien sepertimana kita bersentuhan di malam itu. Boleh saling melihat, saling bersentuh, saling bercium…..tetapi hanya di dinding kaca….ada batas dan sekatan. Yang tidak boleh dipecahkan……walau cuba dipecahkan…pasti kita akan cedera..ditusuk atau dihiris . Itulah Islam. Yang menjaga maruah dan kesucian sesuatu hubungan. Hanya hubungan halal yang boleh melenyapkannya." Intan Zulaikha.

* * * * * * * * * * * * * *
sape dah baca ..??? sila angkat tangan ... amboi2 ramai yg dah baca ke ... hmm korang suka sape ..?? hilman ke damien ..??? aku suka hilmien ... hahahah boleh macam tu ... ekceli hilman dan damien ada kekuatan & kelemahan masing2 ... pasti ramai yg sukakan hilman yg begitu sopan dan menjaga tingkah laku ... dan pasti yg suka pada damien yg romantik dan suka menggoda tu ... hehehhe sbb tu la aku suka hilmien ... gabungan kedua2 mereka ... dan intan ni mmg ego kan ... adoiii ... dah xde depan mata baru la nak menyesal ... ok apa kata yg x beli lagi tu pegi la beli ... dah beli baca dan bagi la markah ye .. utk novel ASST ni aku bagi 4.8 bintang .. ada .8 yg x boleh tahan tu ... nak bagi 5 x boleh ... nnt jadi perfect sangat la pulak ... kann ... thank you to Melur Jelita ... cantik nama tu ... heheheheh ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-