11 January, 2011

Makan² di Kluang Station ...

assalamualaikum ... !!!!!

sabtu lepas, balik je dari e@curve tu, singgah makan kat Ikano ... pestime la aku sampai kat kawasan ni ... kitorang makan kat Kluang Station ... nama kedai tu la ... makanan dia ala2 old town white coffee la ... aku dgn arda pesan nasi lemak ayam grg ... air plak aku barley ais, arda lime juice ... yuk plak order nasi lemak ayam merah dengan lime juice jugak ... ok la nasi lemak dia ... cuma sambal masin sikit kan yuk kan ...

gambar makanan tu x de la plak aku amik sbb masing2 dah lapar sangat kan ... aku cuma amik gambar menu je .. tu pon sebab ada tulis Kluang Station ... harga pon boleh tahan jugak la ... setiap sorang kena bayar RM12.30 ... utk nasi lemak ayam goreng tu, ayam dia agak besar dan banyak ... so mmg berbaloi la harga tu kan, arda kan ... tu je aku nak citer ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-