05 January, 2011

terima kasih encik Brake ....

salam satu malaysia ...!!!!

ni aku nak citer ... pagi ni aku keluar awal ... dalam pukul 6.35 am aku dah keluar ... bukan sbb aku rajin nak keluar awal ... xde makna der ... ni semua sebab encik Al-Rajhi kol aku semalam ... maka terpaksa la aku merajinkan diri pagi2 buta ni ... aku ke bangsar je ... dekat la jugak dgn umah aku tu ... on the way tu jln mcm ok lagi la ... clean & clear ...

dah setel semua urusan kt AR tu, aku pon balik la ke pantai dlm balik ... on the way balik tu aku ikut jln midvalley sbb aku nk keluar ikut abdullah hukum ... tu mmg jln yg selalu aku guna ... masa tgh dok syok dgr radio tu tetiba kete depan aku break mcm nk menjerit je ... dan aku pon break sekuat hati dan kaki aku tu ... sikit lagi mmg aku cium la bontot kete depan tu ... nasib baik brake kete aku xde masalah ... tq encik brake ... dan aku perasan kete belakang aku pon bunyik yg sama ...

nasib aku baik sb xde apa2 yg jadi ... rupanya ada 2 orang melintas tetiba kat depan tu ... dah la dua2 pakai baju gelap ... mmg la org x perasaan ... dah perjalanan diteruskan ... dah sampai depan angkasapuri aku perasan jalan bertentangan aku sangat slow ... padahal baru pukul 7.02 am ... pelik jugak ... dah aku kedepan sikit baru aku nampak ... nampak ape ..?? nampak eksiden la ... dan kete yg terbabit bukan 1 atau 2 tetapi 5 bijik kete ... dan semua nya kemek dan bengkok kat depan ... kalau dah macam tu rupanya mmg sah2 la diorg ni semua bawak laju ... dan semua kete tu ada pada lane sebelah kanan ...

bende ni baru lagi jadi sbb masa aku keluar xde apa2 pon ... macam mana aku tau ...?? la aku kan guna jalan yang sama masa nak ke bangsar tu ... sbb tu la aku tau ... dah setel simpan kete semua aku menapak la ke bawah fly over ... tunggu bas ... hadoi la lambat pulak bas pagi ni ... 7.34 am baru bas datang ... on the way tu bas lalu kat depan angkasapuri ... kete2 yang terbabit tadi semua tersadai kat tepi jalan ... tapi x de la mengganggu lalulintas ... dan ade polis ke org hiway ntah kat situ, aku pon x pasti ... kira muka setiap pemilik memang xde yg manis la ... habis tu dah kete ko kena hentam or menghentam kete oraang, ko nak senyum ke cik adik ooii ... hehehehe ...

tu la citer pagi rabu ni ... aku simpati la dengan nasib mereka yg terlibat dlm eksiden tu .. rasanya xde kemalangan jiwa kot ... insyaallah lepas ni aku akan lebih berhati2 lagi kalau nak merempit ... titik ...

ok lah dulu ....

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-