24 January, 2011

kisah aku disini ...

Assalamualaikum ...!!!

Dua hari xde n3 baru kan ... aku xde idea nak coret pasal ape kat cni ... selalu aku dah draft awal2 ... ni malas sangat aku pon x tau nape ... huhuhuh ... tgk status kat fb hari ni ... tajuk topik hotfm pagi ni adelah pasal blog@blogging ... heheheh ... mcm menarik kan ... kadang2 aku tertanya jugak macam mana aku boleh berjinak2 dengan dunia blog ni ...

aku mulakan blog aku ni pada 27 Jun 2006 ... tajuk n3 pertama adalah It's the beginning ... heheheh konon2 sangat sesuai la sbb baru mula berblogging kan ... dan aku kekalkan nama blog aku dari dulu sampai sekarang ... The Journey Begin Here ... dan akunyer quote adelah 'I love to loved, i hate to be hated' ... tapi sekarang aku dah x guna lagi ... mcm yg korang boleh nampak skang aku guna yg sangat simple ... sampai jumpa lagi ...

blog aku awalnya aku speaking london ... heheheh ... konon2 nak improve english aku la ... lama2 eh dah balik mesia aku ... hahahahha ... pada awal blogging ni aku tulis pasal aku, kawan2 dan family ... sampai sekarang pon aku masih tulis benda yg sama ... cuma bezanya adelah dulu aku seorang student dan sekarang aku seorang pekerja (yg suka curi tulang sbb nk buat n3 blog) ... hehehehe ... ye aku jugak slalu hapdet benda yg aku rasa nak hapdet ...

antaranya kalau aku pegi makan or tgk wayang .. harus la aku canang kan pada blog aku ni ... hahahha ... biar semua org tau ... bajet ramai la yg baca blog ko ni kan lin .. perasan ... kalau ada buat reunion dgn kawan2 pon aku akan buat n3 dan letakkan gambar ... ini cara aku untuk kongsi dgn korang pasal life aku dengan kawan .... mcm tu jugak dengan family ... ye aku slalu jugak berkongsi pasal family aku ...

itu la aku dan jugak dunia blog aku ... sekejap je kan ... dari tahun 2006 sampai la skang ni ... dan aku mula aktif buat n3 balik tahun lepas ... insyaallah kalau ada lagi yg boleh dikongsi akan aku post di sini ... dan harap kisah atau apa jua yg aku paparkan kat cni xde menyinggung perasaan sesapa ... ampun ye kalau ade ... aku hanya lah manusia biasa ... ceehhhh ... hehehehehe ....


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-