18 January, 2011

seb baik aku x cantik ... hahahahah

assalamualaikum ... !!!!!

criminal minds ...

salah satu citer feberet aku ... ye ye malam tadi aku tgk berteman kan yana yg mengadap laptop ... fesbuk la apa lagi ... minggu ni citer dia agak sedih la utk unsub yg dicari tu ... dia adelah seorang perempuan yg diberi kejutan elektrik oleh ayah dia sendiri ... ayah dia doktor sakit jiwa ... perempuan ni masa umo 10 tahun mak dia meninggal ... dan sejak dari tu dia jadi murung dan x bercakap dengan org ... ayah dia risau ... so ayah dia bg dia kejutan elektrik dan letak dia kat hospital yg dia bina tu ...

pompuan ni dia suka kan doll ... dia ada 3 doll ... tapi ayah dia ambik doll2 tu semua dan bagi pada budak pompuan lain ... ayah dia ni dlm pada masa yg sama rape dia jugak masa dia kecik ... dan budak2 yg lain senasib dengan dia ... ini la yg dinamakan haruan makan anak ye kawan2 ... kesian ok kat pompuan ni ... disebab kan ayah dia bagi doll dia kat org lain, dia mula culik perempuan yg badan kecik molek dan cantik utk dia gantikan doll dia tu (org mcm aku konfem selamat hahaha)... dia jahitkan baju utk diaorg sama macam mana doll dia pakai ... tapi yg kesiannya ada je org yg diculik tu tak tahan dengan ubat yg dia bagi and mati ...

kenalkan kawan2 bf baru aku ... heheheh

kesian aku tgk masa reid (aku suka dia nih) masuk dan pujuk dia ... kena cakap elok2 dengan dia baru dia dengar ckp ... i love u lah reid ... hehehehe ... dan aku suka bila reid bantai marahkan ayah pompuan tu ... mmg sangat best ok ... bertambah2 la i love u reid ... up lagi dan lagi dan lagi ... hahahaha ... bengong dah aku ni ...

dan akhirnya diorang berjaya selamatkan 3 mangsa terakhir tetapi 3 mangsa sebelum tu memang x dapat diselamatkan ... mcm tu la kisah nya ... eh lupa plak ... masa dok tgh tgk tu asal iklan je aku pejam mata sbb dah ngantok sangat ... pastu aku pesan kat yana kalau dah mula kejutkan aku ... heheheh ... thanks yana ..!!!!


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

1 kata apa?:

Lovely Bella said...

fuh nasib baik gaks! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

1 people have left comments

Lovely Bella said:

fuh nasib baik gaks! :)

Commentors on this Post-