14 January, 2011

Hari jumaat sangat indah ...

Assalamualaikum ...!!

wah lambat nyer aku hapdet pondok-pondok ye ari ni ... lambat bersebab xpe la kan ... dan sebab tu pon bukan nye sbb main2 ke ape kan ... tapi sebab keje ... pagi ni kakak antar gi keje ... oh bahagia nya hidup kalau hari2 ade drebar mcm ni ... xde la menapak sangat dari stesen lrt tu ke ofis ... dasar pemalas ko ni lin ...

sampai ofis awal la ... 7.35 am ... xde org lagi ... tapi aku terserempak dengan bos kat bawah ... eh dia pon dah sampai ... lagi awal la dari aku ... tapi dia x masuk ofis terus ... mungkin dia pegi minum dulu kot sbb selalu pukul 8 baru dia masuk ... tadi pon sama jgk ...

dah tu ari ni aura nak buat keje tetiba datang macam best je ... buat keje sambil tersenyum ... ko dah buang tebiat ke apa lin ... heheheh ... dah jalan keje aku yg sarawak nye ... oppsss sori menyimpang pasal keje pulak ... ok2 dah tu ... tgh2 buat keje hp aku bekelip2 ... maksudnya ade kol la tu sbb aku terbalik kan dia ... aku angkat ... ooo orang dari maybank ... ye mmg aku tgh tggu pon org dari maybank ni kol aku ... pasal asb dengan maybank ...

dah habis dia terang semua ...aku pon senang dengan cara che kamarudin ni ... terang sampai aku paham ... nasib baik dia x nampak aku teranggguk2 ... heheheh ... ok dah setel semua dengan encik maybank tu, aku sambung buat keje lagi ... pn mai dtg tgk ... alhamdulillah dah boleh proceed buat sabah dgn semenanjung ... eh termasuk pasal keje lagi ... dah dah ...

haaaaa ... tu je aku hapdet buat masa sekarang ni ... nak makan ... lapaaaarr ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-