16 January, 2011

hari minggu makin bosan ...

Assalamualaikum ....

asal hari sabtu je mesti ko x hapdet belog ni kan ... ahad je baru nak terhegeh2 hapdet ... hahaha aku marah diri sendiri ... titik ...

semalam macam biasa la ... kakak kan balik ... so pagi xde la aku kuar gi memana ... layan muvi dengan yuk n arda ... citer ngankung ... heheheh boleh tahan jugak la lawak dan serem dia ... heheheh ... yuk macam biasa terkejut sampai aku pon ikut skali .. yuk..yuk..

dah habis tgk ngankung, aku layan tgk kartun lak .... how to train your dragon ... aku suka citer ni ... korang kalau x tgk lagi, bawak2 la cari cd ke, donlot ke ... x rugi tgk citer ni ... heheheh ... aku layan citer ni dengan arda je sbb yuk dah masuk ke alam siti dah ... eh dia pon siti jugak kan ... hahahaha ...

petang nye macam biasa pegi subang airport ... hantar kakak ... yuk dgn arda ikut skali sbb balik tu nk singgah ke pasar malam ... wahhh dah dua minggu x pegi pasar malam ni ... hmm ... sampai pasar malam perrgghhh org dah sangat ramai ... ye la dah ko sampai pon dah nak maghribkan ... selalu pegi awal ckit dari biasa ... dlm pukul 6 dah ada kat pasar malam ... so time tu mmg org x ramai sangat la kan ...

jalan2 tgk2 ... hmmm nk makan apa pon x tau la ... tapi yg penting bukan nasi la sbb aku dah makan nasi tghari ... masak sbb kakak tetiba je rasa mcm x larat sangat ... so aku masak utk dia makan la ... kesian lak ... x kan nk suruh dia makan megi kot ... kang bertambah sakit plak kakak aku tu kan ... baiknya adik kakak kan ... waaahhhhahaha ...

itu la cerita hari sabtu yg x best pon kan ... aku tau ... aku pon rasa bosan jugak ...

ok lah dulu ....

sampai jumpa lagi ...!!!!

1 kata apa?:

ayoyo said...

lagi2 xdak ayu,lagiiiiiii bosan kan kan kan????...hakhakhakahkahk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

1 people have left comments

ayoyo said:

lagi2 xdak ayu,lagiiiiiii bosan kan kan kan????...hakhakhakahkahk

Commentors on this Post-