20 January, 2011

Panggilan & suara itu ... indahh ...

Assalamualaikum ... !!!!!

tghari semalam aku dapat satu panggilan ... oh suara dia sangat sedap ... eh eh sapa tu ..?? aku kurang dengar la nama yg dia sebut ... tapi berkenaan dengan masa depan aku jugak ... eh bukan la calon suami walaupon suara sangat la indah ... owahhh ... gatai noo ... hehehehe

dia kol sbb nk tanya aku berminat ke tak .. la kan aku kata bukan sbb nk kawen dgn aku la ... heheheh lagi nk menggatalkan lin ... pasal masa depan aku la ... insyaallah aku akan hapdet apa yg akan terjadi selepas ni ... hahahaah kasi suspen sikit ...

pst pst : tapi serius suara orang itu sangat sedap ... mendayu2 ditiup angin .. haishhh ... titik ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-