04 January, 2011

handbag tu .. iPhone 4 .. bertukarr ...!!!

assalamualaikum ...!!!

petang tadi balik dari opis macam biasa la dengan bas kan ... dan aku x bernasib baik sangat ... kena la berdiri ... takde hal lah ... macam la ko x penah berdiri kan ... hehehhe ... jalan agak sesak jugak la ... mana tak nyer cuaca yg terang benderang panas terik bagai tetiba bertukar mendung ... hujan dah renyai2 manja gitu ...

masa kat dlm bas tu aku dok usha la 2-3 biji kete yg lalu tepi bas tu ... ish ish ish ... nampak gayanya kebanyakkan pemandu wanita ni x belajar dari pengalaman yg selalu kita tgk kat tv kot ... korang paham tak apa yg aku repek kan ni ... apa lagi kalau bukan pasal handbag ... ye handbag ... tolong la letak handbag kat bawah kerusi, bukan kat atas kerusi ... bila dah jadi kes samun pecah cermin kete baru la nak menyesal atau nak beringat ... ni semua yg aku tgk letak handbag atas tempat duduk sebelah pemandu ... adoi laaa ...

ok dah2 la lin oii ... pastu aku nampak kat dlm satu kete bmw ni ... amoi yg bawak kete ... cun jugak la ... lagi bertambah cun bila aku perasan ada 4 iPhone kat sebelah tempat duduk penumpang tu ... bukan 1 bukan 2 bukan 3 tapi 4 ok ... mak aiii sampai 4 ko pakai ... bak kata cikyuk kita "dia ada 4 bf la kot ... sorang satu ..." heheehhe ... mungkin jugak la ekk ... dia punya pasal la kan ... xde kena mengena dgn aku ... aku just nak share je kat cni ...

ok lah biar la amoi tu dengan iPhone2 dia tu ... masa lalu kat sebelah komuter angkasapuri, aku perasan la yg 3-4 orang yang naik motor benti kat bus stop kat sebelah komuter tu ... diorang semua bersiap untuk bertukarrr ...!!! eh bukan bertukar mcm dalam citer otromen tu .. bukan2 ... diorang bertukar pakai baju hujan ... sbb cuaca dah mendung ... bak kata pepatah sediakan payung sebelum hujan ... tapi dah ko naik motor x kan ko feeling nak pegang payung jugak kan ... aku perasan la sorg pakcik ni ... kasut dia semart ok ... ala2 kasut dr cardin gtu ... skali dia bertukar pakai kasut but yg macam org pakai pi motong tu ... ala mcm PCK pakai tu ... tapi bukan kaler kuning la ... sayang kasut beb ... ada plak tu siap lipat seluar dah jadi macam pakai seluar pendek nak main bola ... lepas tu sarung baju hujan .... so x la nampak kaki kan ... heheheh kreatif kan ... hahahahah ... tapi kadang2 kesian jugak bila tgk diorg yg naik motor ni meredah hujan ... kesian kesian ...


ok lah dulu ..

sampai jumpa lagi ...!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-