11 January, 2011

bz body ehh ...

assalamualaikum ... !!!!!

ni citer pasal semalam lagi ... lepas keje jgk ... kejadian berlaku masa tgh tunggu bas ...

budak lelaki : assalamualaikum kak .. (sambil tersengih)
aku : waalaikusalam .... (muka puzzle, apehal lak budak ni)

budak lelaki : kak minta maaf ye ..bas x jalan lagi kan ... (sengih lagi)

aku : a'ah tu kat depan tu ...

budak lelaki : saya nk tanya akak, penah dengar tak pasal bizzy body ...
aku : ooo penah ... hari2 dengar ... merata2 dik ooii ...
budak lelaki : ok kalau mcm tu senang la keje saya ... mcm ni kak, kami skang ni tgh buat promosi ... (eh terbenti sbb aku potong ckp dia)

aku : owhhh bz body ni ke, xpe lah dik ooii. Akak x berminat la, badan akak ni ok lagi ni, selim kan ... (buat muka bosan)


merah jugak la muka dia ... dik, akak ni letih la keje ari ni ... dah tu ko datang je cakap pasal nak kurus ni ... ishh akak penat dik ... penat sangat ... so akak x nak kurus boleh ... ko pegi la bz body kat tempat lain sebelum aku bz bodykan ko pulak ... sekian ...

ni la dia bz body yg dimaksudkan ..

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-