18 January, 2011

susah nya ... kan kan kan ...

assalamualaikum ... !!!!!

sorry seems to be the hardest word ...

ye aku setuju sangat2 ... susah kan kalau kita nak ucapkan kata maaf ... banyak jugak la kejadian baru2 ni yg mana perkataan maaf digunakan ... antaranya ..

kejadian pertama :
osmet aku menunggu kawan yg nk tumpang tdo kt rumah ... dh bgtau awal2 yg osmet aku ni ade kelas esok pagi2 yg x berapa nk buta tu, tapi dia nk tumpang jugak ... xpe lah ... tunggu punya tunggu x sampai2 ... dah masuk jam 12 tgh malam ok ... dan sudahnya xde pon ... kesian osmet aku tu ... dah la kelas pagi2 ... esok nya tghari baru la kwn osmet aku msg minta maaf ... tgahri ok ... osmet aku bengang, aku pon bengang, semua org pon bengang ... eh maaf ko dah x laku ok ... senang je kan ckp maaf ....

kejadian kedua :
kejadian dlm bas masa ... biasa la kan ... kalau dah beramai2 nak balik kan ... dah berimpit2 mcm nasi impit jugak la ... aroma bukan utk terapi lagi dah ... dah nk muntah semua ada ... aku berdiri ... ye mcm biasa la kan ... sampai kat satu tempat tu org nak turun ... ramai jgk la nk turun ... sekali ada sorang lelaki ni ... dah la x ckap tumpang lalu ke excuse me ke dihentam nye kaki sorang makcik ni ... mengadoi jugak la makcik ni ... semua org pandang ... mamat tadi pon pandang tapi terus blah turun ... xde pankreas betul la nak say sorry ke hapa kan ... mahal sungguh maaf tu ye ... ish ish ish ...

kejadian ketiga :
kt ofis ... aku ke kedai kat -1 .. maksud level bawah skali yg ada kedai ... masuk la aku kat kedai tu ... masa tu ramai jugak la yg beratur nak bayar ... aku pon dah dapat yg nk dibeli terus la gi beratur ... tetiba je ada sorang kakak ni dtg je terus ke kaunter ... eh eh eh dia x nampak ke org lain tgh beratur ... dia nk bayar jugak ... dan dia kata dia nak cepat ... ko bayangkan org yg beratur ada la dlm 5-6 orang ... org lain dah mcm bising2 dah ... dia dengan selamba cakap "tolak ansur la sikit, i nk cepat ni" ... eh dia plak nak marah ... pastu dah org depan skali tu bagi je la dia bayar ... x nak gaduh2 ... nnt lagi lama jadinya ... dah tu x de pulak dia reti nak cakap terima kasih ke maaf ke kan ... mmg kurang ajaran org mcm tu ...

susah kan nak minta maaf ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-