16 January, 2011

saya janji x buat lagi ... ok ...

Assalamualaikum ...!!!

wah dah pandai nk baoikot aku ehh ... ala bukan nye lama pon aku x masuk kat tempat ko ... kecoh je kan ... aku lebih selesa dengan tempat lagi satu ... sbb tu aku jarang2 masuk kat tempat ko ... ok2 lepas ni aku akan masuk sama banyak dengan aku masuk tempat lagi satu tu ...

hahahaha apa yg aku merepek ni ... tadi aku nk log in twitter ... eh apa log in id aku ekk ... try and error je la ... eh password pon x ingat ... try and error lagi ... mmg error la kalau dah kombinasi user id dgn password x betul kan ... ok try yg satu lagi lak ... eh betul la ... ok2 lepas ni aku akan rajin2 masuk twitter jugak .. baru x lupa kan ...

tempat lagi satu tu ape ..?? la tempat lagi satu tu mesti la mukabuku ... heheheh ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-