12 January, 2011

Cantik nyerr ...

Assalamualaikum ...!!!!

pagi ni check email mcm biasa .. eh ada email baru dari paklong wan ... dia hantar kan pada aku gambar pasal kete polis ... adoiii semart nye kete polis ni ... dah mcm obersee nye kete polis kan ... ni ha gambar aku sertakan sekali ...

cantik kan kete polis yg berwajah baru ni ... aku agak kagum la ... buat masa skang ni x penah lagi aku nampak kete polis yg mcm ni ... selalu nmpk yg kaler putih tu je ... hhehehe

ok lah dulu ..

sampai jumpa lagi ...!!!

1 kata apa?:

ayoyo said...

sumpah cantikkkkkkk!!!!..smartttt seyhh =D

saya suka saya sukaaa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

1 people have left comments

ayoyo said:

sumpah cantikkkkkkk!!!!..smartttt seyhh =D

saya suka saya sukaaa...

Commentors on this Post-