26 January, 2011

sekolah ohh sekolah ...

Assalamualaikum ... !!!!!

tadi tgh2 dok buat keje aku terpandang (alasan nk tgk fb la tu) la status kawan kt fb ... cik dayah bakar ... hehehe baca je status dia aku senyum ... ni korang baca ...

pastu baca komen2 yg diberi ... aku pon tetiba teringat zaman sekolah dulu ... betul la kan ... kalau dulu ada pendidikan jasmani atau pon sukan, mesti pakai baju sukan siap2 kat dalam kan ... jimat masa pon ye jugak ... terus je ko bukak baju kurung sekolah tu ... dah ada baju lain ... ni pemalas pon ye jugak la ... heheheh ... eh aku slalu buat la masa sekolah dulu ... kawan2 lain pon sama jugak ... especially kalau pagi/petang ada PJK kan ... betul tak kawan2 ... heheheh ... petang sebab aku sekolah petang masa form 1 and 2 ...

oh teringat kenangan di sekolah menengah kebangsaan pendang ... dan jugak sekolah kebangsaan sungai tiang ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-