04 January, 2011

di persimpangan dilema ... erkk ..

assalamualaikum ... !!!!!

semalam aku dapat kol ... dari seseorang ...yang aku x kenal ... dah ko x check email lin ... mcm mana la kau nak tau kan ... hehehehee ... ye ye aku mengaku tu ... ekceli mr T dah email aku bgtau pasal nak review resume aku yg aku parking kat Jobstreet tu ... ok ... then dia kol aku tanya itu ini ... begitu begini ... dan macam2 lah yg dia tanya ... pastu dia bgtau ofis dia kat SA ... omg ... aku seboleh2 nya x nak lagi ke SA ... nak kata serik mungkin jugak la ... tapi kalau boleh x nak la jauh2 sangat ...

apesal ko sibok2 cari keje ni lin ... sebab aku dapat tau dari sumber2 yg boleh dipercayai pasal keje aku skang ni ... so sebagai langkah berjaga2 la kan ... baik aku cari dulu keje lain kan ... kalau ade rezeki aku lagi dengan TM ni, alhamdulillah ... tapi kalau jodoh x panjang x kan aku x cari keje lain plak kan ... so aku dah set nk jumpa mr T next week ... ya allah ... betul ke apa yg aku buat ni ... aku ingat aku dah boleh benti dah bab cari2 keje ni bila keje kat TM ni ... rupanya tak jugak ... penat ok aku skang ni ..

oh tadi email2 dengan uncle LTY, mamizan .... diorang cakap dah ade staff baru duduk kat tempat aku .. eh eh .. feeling tempat tu ko punya sampai bila2 la ekk ... hehhe ... bekas tempat duduk aku kat singer ... ok2 ... perempuan jugak ... nama dia farah ... seronok la ex-boss aku @ Chandra ... ye la keje mmg dah banyak kan ... lepas aku dgn boy benti dia macam sangat2 bz ... super woman la katakan ... semua keje pon dia kena handle ... apa2 pon aku happy la kalau dia happy jgk ...

so, bersesuaian dengan tajuk n3 ni, aku mcm tengah pikir2 lagi pasal keje ni ... kalau panjang jodoh aku dengan TM, alhamdulillah aku bersyukur sangat ... tapi rasanya aku kena ada back up jugak kan .. buat nya hujung bulan 3 nnt dapat surat bunyik macam "Pihak kami telah membuat keputusan untuk tidak memperbaharui kontrak anda bersama kami lagi, so selamat jalan juliet" ... ye tu semua ayat aku sendiri ... tapi paham2 sendiri la yek ... korang rasa apa yg aku buat ni betul ke ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-