19 January, 2011

bersiar dipagi hari ... aku suka ..

Assalamualaikum ... !!!!!

10.45 am ... ye ari ni aku masuk ofis lambat ckit dari selalu ... kalau selalu aku sampai ofis dalam 7.45 am ... hari ni jadi lambat sbb aku ada misi yg perlu diselesaikan ... kisahnya mcm ni ... pagi tadi dlm pukul 4.45 am aku dapat mesej dari adik aku, ayoyo ... begini bunyik mesej nya 'Kak, bleh x kak mai bwk ayu p klinik sat g? Ayu xtahan dah ni,sakit sgt2 nie..' masa aku baca mesej ni aku mcm mamai2 lagi ... aku angguk sorang2 ... eh terlelap pulak aku ... sampai la aku terjaga balik dlm 5.30 am ... pastu aku ambik balik hp and baca balik mesej tadi ... laaa sakit rupanya adik aku ni ... mlm tadi ade la aku tgk kat fesbuk dgn twitter dia yg dia x sihat ... and aku ada pesan kalau sakit sgt msg @ kol aku akan pegi ambik dia ... aku pon siap2 la mcm nak pegi ofis semua kan ... dah keluar maka perjalanan pertama adalah ke cyberjaya ..

dah sampai cyber, aku bawak dia balik ke pantai dalam sbb dia mmg nk balik dia kata ... esok baru hantar dia balik ostel ... dah sampai pantai dlm slm pukul 8.40 aku terus bawak dia ke klinik 1 Malaysia kat kerinchi tu ... sila ambil perhatian ye tuan2 dan puan2 ... klinik hanya akan dibuka pada pukul 10 am ... hoisshhh lambat tu ... aku nk kena pegi ofis lak pastu ... x nak tunggu lama2 aku bawak dia ke klinik doktor yg sangat ramah yg penah aku citer dulu ... ye klinik mediveron yg ade dekat2 area ctu jugak ...

dah sampai daftar semua maka duduk la kami menunggu dgn sabar ... aku dah mengantuk sbb lama sangat tunggu .... tapi sbb dah tau mcm mana doktor zuraimi ni keje so sabar je la ... dia kan mmg peramah ... ok dah setel semua bayar semua, aku bawak dia balik umah la kan ... bagi dia rest kat ctu ... dan aku pon melangkah utk ke destinasi seterusnya ... mana lagi kalau bukan ofis kan ... ya bangunan TM, aku daataaannggggg ...!!!


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-