17 January, 2011

seiring dan sejalan ...

assalamualaikum ... !!!!!

seiring dan sejalan .. seindah bunga di taman ...

eh termenyanyi pulak ... heheheh ... hari ni aku buat keje dan dalam pada masa yg sama beremail dengan marya ... eh keje jalan seiring dengan email tu tau ... heheheh ... apa yg kitorang ceritakan ... adalah hal2 hati dan perasaan ... pastu mengimbau kenangan masa kat melaka ...

bercerita pasal camping ... masa dekat melaka dulu aku dengan marya serumah, secourse, seOutrecs dan mcm2 se lagi la ... sekepala pon ya jugak ... cuma bezanya dia sekeping aku berkeping2 .... hahahaha .... masa join Outrecs dulu, dengan marya la aku gi register ... gunung pertama kami naik kat cameron highland ... bukan satu tapi dua gunung sekali tapau ... tapau kau ... kau ade tapau ...

dengan marya jugak mengexplore tempat2 makan kat melaka dimalam hari ... kalau tgh2 study tetiba dia ckp lapar ... roger2 gang yg lain ajak gi drive thru ... ye spot faberet marya sbb dia dapat makan mcFlurry ... dia mmg suka ... lagi2 kalau oreo nye ... eh aku x suka oreo sangat ...

dengan marya jugak kami sama2 masuk silat cekak .. aku x habis pon blajar ... tapi marya sampai dapat jadi penolong jurulatih ... hebat kan marya ... x padan dengan sekeping je badan tu ... tapi kuat ok ... aku plak yg x brapa nk kuat ... heheheh ... dengan marya jugak la aku sampai ke klia pertama kalinya ... sebab pegi jemput mak marya balik dari mekah ...

kalau ikutkan banyak lagi kenangan2 lama aku dengan marya di melaka ... dan aku akan ingat sampai bila2 ... insyaallah ....


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-