29 January, 2011

cerita aku dihari sabtu ...

Assalamualaikum ...!!!

siang tadi aku pegi service kete ... kat mana lagi kalau bukan kat perodua service kt pj tu ... dekat dengan ofis lama aku dulu, singer ... mmg x penah pegi tempat lain pon ... aku sampai dlm pukul 12.20 tghari la ... sekali sampai je mak aiii ... banyak nau kete yg beratur tunggu turn ... so dengan pasrahnya aku pon beratur jugak la ... dah ko lambat lin, tunggu je la ... aku mmg redha je ...

kat dlm tu aku tgk ada uncle & auntie cina, ade kapel muda cina jugak, ada satu family cina jugak, pakcik melayu, brader melayu dan uncle india ... wah sungguh satu malaysia kan ... heheheh ... masuk je macam biasa nampak je khairul ... dia pon mcm biasa la sapa aku 'ha mas, bak cni buku awak, pegi duduk dulu' ... aku pon mengikut arahan dengan baik nye bagi je la buku service tu kat dia dan usha2 tmpt duduk ... eh ada satu tempat, cantik boleh duduk situ ...

ok dah duduk bagai, aku pon menanti la bila la si comel aku tu nk dikerjakan dek budak2 perodua ni ... tapi aku sedar diri sbb aku dtg lambat so kena la tunggu 2-3 jam lagi ... sambil2 tu tgk la tv yg diorg sediakan tu ... discovery channel ... huhuhu bosan ... pastu aku selak la metro ... baca la apa yg patut dibaca ... oooo artis tu mcm tu ... ooo pelakon ni ke ... ha dah mcm minah kepoh dah aku baca paper tu ....

makin lama makin berkurang la org kat dlm tu ... eh aku baru perasan ada buah limau kat atas meja tu ... heheheh ... xde la aku amik makan walaupon mmg disediakan utk customer derang kan ... auntie cina tu amik la makan ... bosan gamaknya kan x tau nak buat hape kat ctu ... yg bagusnya pasangan uncle dgn auntie ni yg aku tgk la, uncle ni siap buatkan air utk auntie ... sape x sayang bini ooiii ...

dah tu pakcik melayu tu pulak pegi duduk kat meja yg ada nasi lemak ... ko jangan tak tau, diorg sediakan nasi lemak utk customer jugak ... kelas kan ... nasi lemak ok .. hahahha .... seb baik xde tosei ke roti naan ke, konfem aku join skali ... hahahah ... dia makan nasi lemak yg ada ... sebelum ni jarang la aku tgk org yg dtg tu makan nasi lemak yg diorg sediakan ... tapi hari ni nasi lemak laku sangat ... dari 20 lebeh kurang tinggal 5 kau ...

ok dah2 la citer pasal makan bagai tu ... dah lama tunggu tgk jam eh eh dah pukul 2 lebeh ... aku toleh ke comel aku tu .... eh dah xde la ... pusing belakang tgk ooo dah dibawak masuk ke operation room ... bagus2 ... maksudnya dah x lama la tu ... pastu aku tgk diorg angkat comel ... nk check apa yg patut la tu ... ok la tu ... janji aku boleh balik kg dengan aman dan damai lagi tenang ... wahh boleh gitu ...


pastu aku sambung tgk tv lagi ... pakcik melayu tu tukar channel ... tgk sukan pulak ... masa tu game badminton ... beregu malaysia lawan dengan beregu korea ... weeettt weettt boleh tahan juga rupa salah sorang pemain korea tu ... heheheh ... gatai no ... hahhahah ... dan sudah nya korea menang ... hampeh ...

sedap2 tgk tv tu, si khairul dtg dgn muka yg aku boleh agak ... nape pulak dengan comel aku ni ... hadoi la ... dan seperti yg aku agak mmg dia bawak berita yg kurang sedap, kurang lemak dan kurang berkrim di sukai ramai ... oomaigod ... termenung kejap la aku tadi ... kesian comel aku tu ... xpe2 .. kita balik berubat kat kedah ye ... dah setel semua bayar dan balik ... kepala dah terasa sakit ...

aku perlukan rehat yg secukupnya utk drive esok pagi ... huhuhuh ... maka aku kena tdo awal ... awal la sangat kan lin ... ko tgk jam skang ni pukul brapa ... baik2 aku tdo sekarang .... titik ...

ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-