20 January, 2011

kerana dia kami tergoda ...

Assalamualaikum ...!!!

tgahri tadi dlm pukul 12.30 aku pegi hantar ayu balik ke ostel beliau ... dia kena balik jugak sbb esok ada presentation dan kelas ... hmmm kesian plak aku tgk adik aku tu ... dah x ceria sbb demam ... dia ni jenis yg susah nak demam ... skali kena je demam tu mmg teruk la ...

masa hantar dia tu, aku tgk kedai makan western yg kat bawah ostel dia tu bukak ... aku mmg dari awal lagi dah plan nak beli roasted chicken kat ctu ... ni semua gara2 tergoda dengan n3 yg si ayu buat la ni ... konon nye n3 pasal diet .. korang baca la kat sini ... cik arda pon pesan nk jugak roasted chicken tu ... ya dia jugak sudah tergoda dengan n3 ayu tu ....

ni la rupa nya roasted chicken ... ada coleslow dan jugak mashed potatoes .... dan harga adelah RM6 shj ... mmg berbaloi2 la ... aku makan benti 2-3 kali jugak la ... sbbb ayam dia besar and banyak ... x rugi kalau beli ...

ok lah dulu ..

sampai jumpa lagi ... !!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-