17 January, 2011

bicara pada diri sendiri ...

assalamualaikum ... !!!!!

pagi ni aku termenung panjang ... memikirkan masa depan yg aku sendiri x pasti ... bila tgk status seorg teman di fesbuk ... aku jugak tertanya2 sama seperti dia ... dimana aku 5 tahun akan datang ... apa yg akan terjadi pada aku dalam tempoh tersebut ... semua bermain kat kepala aku ... antara persoalan yg sering aku tanya pada diri aku

  • keje aku masih macam sekarang ke ...
  • masih sebagai programmer sahaja ..??
  • akan ada pasangan hidup kah aku ...??
  • sebuah keluarga yg mampu buat aku rasa bahagia ..??
  • masih kuat dan sihat kah aku pada masa itu ...?

dan aku akan terus tertanya² dan bertanya lagi ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-