07 December, 2010

H.A.Y.A.D.

salam satu malaysia ...!!!

mesti korang tertanya2 pasal tajuk n3 aku tu kan ... ekceli aku nak citer pasal satu duo band ni ... diorang gelarkan diri sebagai HAYAD ... mcm pelik tak nama tu ... well dlm dunia and zaman sekarang xde yang pelik pon ... band hujan boleh laku dengan nama hujan je kan ... insyaallah HAYAD jugak boleh berjaya dengan lagu2 yang diorang bawak ... ok jom berkenalan dengan HAYAD ...

HAYAD dianggotai oleh 2 anak muda yaitu fadhli dan rafiq ... mcm mana ko kenal diorg ni lin ..?? heheh ... ekceli mcm ni citernyer ... balik keje semalam adik aku, ayoyo tanya aku ... "kak, HAYAD ajak jumpa esok, kak hantaq ayu boleh dak ...???" ... lebey kurang mcm tu la dianya soklan ... aku kan kakak yg baik hati lagi prihatin ... hahahha sangaaaaaatttttttttt la kaaannn ... maka aku cakap OK ... then dia pon bgtau la tempat yg nak dituju .... solaris dutamas ..??? erkkk mana pulak tempat tu ... so dengan pantas aku menggunakan khidmat google map ... dapat la cari tempat berkenaan ...

tempat ni dekat2 dengan hentian duta ... so should be no problem sbb aku selalu jugak ke sana kalau si ayoyo ni nak balik or baru sampai dari kedah ... situ la tempatnya dia turun naik bas ... ok dah lin ko jgn nak melalut pasal bas pulak .. berbalik pada cerita HAYAD kita tadi ... ok pada hari kejadian yaitu hari ni la ... aku dengan ayoyo dan jugak kawan satu group ayoyo, ice (aisyah ke aishah aku x sure) pon pegi la ke solaris dutamas tu ...

mesti korang tertanya2 kenape adik aku nk jumpa dengan HAYAD kan .. ayoyo dgn group dia dpt esaimen ... kena cari seseorg utk ikuti ataupon cerita pasal life org tu ... x kisah la sapa pon ... dia ckp ada yg buat artis, ada yg buat orang biasa mcm pakguard ... so diorg decide nak buat pasal HAYAD ... dia dapat tau pasal HAYAD ni pon melalui roomate dia, yan ...

ok sambung balik pasal jumpa HAYAD ni ... so dah jumpa semua tempat kejadian bagai, duduk la kami bertiga sambil menantikan HAYAD ... kitorang mmg saja dtg awal sbb dah terbiasa kalau berjanji dengan orang mesti on time ( on time la sangat kannn ) ... dan ni pon salah satu ajaran abah jugak ... tq abah ...

ayoyo dgn ice

masa tgh tggu HAYAD tu, si ayoyo ni dah gelabah sakan ... dia ckp dia nebes sbb nak interview org ... oittt cik adik, yg ko nak interview tu manusia jugak ... x yah la nak nebes2 semua tu ... kawan dia si ice ok je ... rilex je ... dia dah x boleh nak duduk diam ... aku ckp la, buat mcm biasa la ... tapi tu la adik aku, gelabah over sikit (dia mesti senyum ni kalau dia baca) ...

so seperti yang dijanjikan, maka dtg lah HAYAD ... tapi sorang je dulu ... yang sampai dulu tu adelah rafiq ... ok lah orang dia ... ramah mesra disukai ramai ... hahahah ... ok dah lepas borak sakan dengan rafiq, tanya itu tanya ini ... sampai la pulak lagi sorang HAYAD yaitu fadhli ... so sesi soal jawab diteruskan lagi ... so far aku tgk diorg mmg friendly ... tapi pemalu dengan kamera .. eh bukan aku buat tuduhan melulu ok, tapi diorg sendiri yg mengaku .. kan HAYAD kan ...

mr rafiq

so aku pon ade jugak la tanya soalan ... saja la nak menyibuk ... heheheh ... dan aku jugak la merangkap cik penangkap gambar ... banyak jugak la gambar yg aku amik ... dan ice pulak, dia rakam perbualan ayoyo dengan Hayad ... dia pon ada jugak la bertanya soalan ...

sesi soal jawab bersama ayoyo ...


mr Fadhli

HAYAD is here :)

so far aku dah dengar lagu2 diorang ... pilihanku ... terbaik untukku dan jugak lagu sempena hari ibu, Ibu Tercinta ... semua lagu pon aku suka ... no no no bukan aku nk bodek tapi diorg mmg berbakat ... selain menyanyi diorg jugak tulis sendiri lagu tu ... so they are a singer and also a composer ok ... nice kan ...


jadi tuan2 dan puan2 itu la saja yg nak aku ceritakan pada korang pasal HAYAD ni ... next time kalau ada lagi pasal HAYAD aku akan hapdet ok ...

ok kalau korang nk dgr lagu HAYAD , boleh dgr kt myspace dan jugak kt youtube :

http://www.myspace.com/hayadband
http://www.youtube.com/user/hayadmusic


ok lah dulu ...

till then ...


see ya when i see ya ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-