30 December, 2010

eh dah capai laaa ... wehoooooo ...

salam satu malaysia ...!!!

eh eh eh ... baru aku perasan ... target utk bulan ni dah cukup la ... target ape ..?? ekceli sebelum ni aku dah buat target ... target utk buat n3 satu hari 2 n3 ... so kalau kira balik sebulan yg bersamaan dengan 30 hari tu akan ada la 60 n3 kan ... so tadi lepas aku post n3 pasal wordsearch tu baru aku perasan ... heheheh tercapai target utk bulan ni ... bagus2 ... usaha eskelator kejayaan ...

ni la yg aku maksudkan ... dah 60 ... hahaha rajin la sangat kan aku hapdet belog ni tiap2 hari kan ... cuba korang tgk pada tahun2 sebelum ni ... sangat berbeza kan jumlah n3 yg aku buat ... eh dah lama ekk aku buat belog ni ... aku pon baru je perasan ... hahahah boleh cenggini ye ... dari tahun 2006 ye ... wah dah 4 tahun lebeh la kan ... tapi rasa mcm baru je buat cik adik ni ... heheheheh ... dan aku dah salin kulit dia banyak kali dah ... hmmm ... tetiba feeling nak salin kulit lagi ... sila tepok kepala sendiri ... adeiiii .. ok2 later2 aku salin kulit dia ... insyaallah lepas ni akan cuba merajinkan diri lagi untuk menghapdet belog ini lagi ...


ok lah dulu ...

till then ...

see ya when i see ya ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-