26 January, 2012

Thanks!

Assalamualaikum ...!!!

semalam keje macam biasa ... tapi hati x berapa best ... nnt2 la kalau rajin aku story ... petang tu dayah keluar ... ina pon xde ... gi bank ... maka aku sorang2 ... bos ada la ... tetiba rasa nak buat air ... maka air nescafe ini yg dibuat ...


ooo sangat sedap (masuk lif tekan sendiri ye) ... masa tgh buat air tu, dayah & ina masuk ... ok dah x keseorangan aku ... senyum ...

dah balik ke meja aku aku nampak ni ...

eh sape yg letak ni ... tanya dengan ina guna bahasa isyarat je ... dia pon jawab guna bahasa isyarat jugak ... heheheh ... thanks ye korang belikan kakmas ni ... rasa mcm dah lama jugak la x makan ni ... heheheheh ... nak tgk ape yg diorg belikan ke ... jom layan mata ye ...

heheheeh aku mmg suka yg ni ... mesti ina yg pilihkan sbb selalu aku akan amik yg tu ...

THANKS INA & DAYAH ...!!!!


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-