31 December, 2007

It's new year ...

hmmmm ... tinggal bbrapa jam aje lagi kite semua akan tinggalkan 2007 ... dan menyambut kedatangan 2008 ... rasa sekejap sangat 2007 ni ... 1001 macam kenangan pahit n manis yang datang sepanjang 2007 ... semoga dengan kedatangan 2008 akan menambahkan lagi koleksi kenangan² manis ... kalau ada yang pahit skalipun harap² dapat dijadikan teladan dan sempadan utk diri kita ...

kalau bercakap pasal tahun baru ni, mesti kita akan terpikir pasal AZAM tahun baru ... aku ni jenis yg suka ada azam tapi kebanyakkan azam tu x tercapai lagi sbb aku x suka rancang benda² yang aku sendiri x pasti ... tapi ada jugak la yang dah tercapai ... heheheheehe .... utk tahun 2008 ni aku harap aku dapat la keje yang aku nak selama ni ... yang paling penting sebelom tu mesti la aku harap aku dapat grad dulu ... maksudnya exam mesti la lulus ... exam hari jumaat ni ... the one and only paper ... VB ... wish me luck k ...

semoga dengan kehadiran 2008 akan membawa sinar baru dalam hidup aku ... insyaallah ...
sama² la kita cuba utk perbaiki kelemahan² diri kita utk menjadi yang lebih baik lagi ... hehehehe ...

that's for now ... take care ...

ciow ...

~~~ SELAMAT TAHUN BARU 2008 ~~~

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-