20 April, 2010

Apa pendapat korang ...??

Salam semua ... hari ni tetiba aku terpanggil nak bertanyakan pendapat korang ...
pada sape2 yang singgah kat teratak buruk aku ni (ade ke) sila la bagi pendapat anda k ...

Soalan yang aku nak tanya hari ni agak jeneral tapi aku pon x pasti nape aku nak tanya ... mungkin jugak ada kena mengena dengan diri aku ... keh keh keh ... kalau dah tanya mesti la ada kena mengena kan ... heheheheeh

Pada pendapat korang la kan, kenapa kita akan rasa bosan dengan kerja yang kita buat sekarang ni atau rasa kurang minat pada kerja kita tu, x kisah la kerja apa pon asalkan kerja ... padahal asalnya keje tu mmg cita2 kita dari masa kita belajar lagi ....

hope sape2 yang singgah sini, bagilah pendapat ekk ... thanks

till then ..

see ya when i see ya ...

3 kata apa?:

Uncle said...

Oooh bosan dgn kerja ye?

~Mas~Lin~Da~ said...

uncle as uncle lengchai meh ... hehehe u r not answering my question la uncle .. :p

Uncle not lengchai said...

La. Bila kerja tu ade 3 perasaan je. Suka, jemu atau benci. Jarang ade orang yg akan berasa suka dgn kerja diorang. Jemu tu perasaan biasa je. Tapi kalau sampai benci/sedih ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

3 people have left comments

Uncle

Uncle said:

Oooh bosan dgn kerja ye?

~Mas~Lin~Da~ said:

uncle as uncle lengchai meh ... hehehe u r not answering my question la uncle .. :p

Uncle not lengchai

Uncle not lengchai said:

La. Bila kerja tu ade 3 perasaan je. Suka, jemu atau benci. Jarang ade orang yg akan berasa suka dgn kerja diorang. Jemu tu perasaan biasa je. Tapi kalau sampai benci/sedih ...