01 December, 2010

corat - coret sepanjang dua puluh sepuluh ...

salam satu malaysia ...!!!

hohoho sekejap je kan masa berlalu ... dah masuk bulan baru kan ... pastu dah nak masuk tahun baru ... hmmm mcm aku ulang balik je ayat n3 sebelum ni ... heheheh ... ok2 ... apa yg berlaku sepanjang 2010 ni ekk ... jom kita tgk ....

  1. februari - aku tender kat Singer ... bye bye MIS dept yg best ... dan aku rasa menyesal jgk ...
  2. march - bercuti bersama2 dengan osmet dan aku join Datawiz Consultancy Services Sdn Bhd ... lebih lanjut lagi kat cni
  3. ogos - buka puasa sipatnamblas yg sepatutnya semua dtg tapi last2 aku dgn ika plus abg and kakak ipar ika ja yg ada ... zha dtg jgk walaupon lambat dgn kawan dia ... sedey ok masa ni ...
  4. september - aku resign dari Datawiz ... thanks to a person yg dah buatkan aku sampai resign ... aku x nyesal ok ...
  5. oktober
    • aku start keje dekat TM ...baca cni
    • makcik G telah selamat melangsungkan perkahwinan ... alhamdulillah ... crita ada kat cni and gambar ada kat cni & cni
    • anak buah aku dah boleh berjalan ... syabas amsyar ... hehheheh ... ni tgk video dia bila dah dapat kaki kt cni ...
  6. november
    • pakchaq buat kenduri doa selamat kt rumah baru tapi aku x dpt balik sbb nk balik mggu depannya utk raya haji ...
    • kazen aku ejah bertunang ... gmbr kt cni

rasanya buat masa skang ni tu je la kot ... kalau ada lagi peristiwa yg best2 aku hapdet kat cni jgk ...


ok lah dulu ...

till then ...

see ya when i see ya ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-