02 December, 2010

hari yang meletihkan .... eheemmm ..

salam satu malaysia ...!!!

ari ni meeting mcm biasa ... tapi habis lambat ... start pukul 9.30 ... habis dkt2 pukul 12.30 ... masa dlm meeting room tu perut aku dah lapar sangat2 ... amboi ko lin pagi tadi kan dah bekpes roti canai ... tapi betul la ... skang ni asyik lapar je ... sejak2 baik demam ni ... huhuhuh ... tu la masa kat dlm meeting room aku dah rasa high ... hahahah bukan sbb dadah la .. sbb aku makan ubat yg doktor bagi tu ... siap dengan ubat batuk bagai semua aku makan ... mana tak terasa diawang-awangan ... hohohohohhooiii ...

dah la citer pasal meeting ... ni aku nak citer pasal balik tadi ... hadoi laaaa ... sejam lebih ok dok dlm bas tu ... jem teruk sangat2 la terok ... huhuh ... tapi yang aku peliknya driver bas tu ... bila dah masuk kat kawasan PPR tu dia bawak bas macam nak terbang bas tu ... hai la pakcik oooiii ... tapi xpe la pakcik janji aku sampai umah cepat kan ... hmmm tu la akibatnya kalau hujan kat kl ni ... jem mengalahkan org nak balik raya lagi ...

ok lah ... penat x habis lagi ... malam ni harus la aku tdo awal ... huhuhuhu sakit badan2 ni sbb duduk lama sangat dalam bas .. eh lupa pulak nk bgtau .. aku naik bas tadi pukul 6 ... aku sampai rumah dekat2 pukul 8 mlm .. korang kira la sendiri brapa lama aku dok dlm bas tu ....

ok lah dulu ...

till then ...


see ya when i see ya ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-