21 December, 2010

alamat kedai tersebut adelah ....

salam satu malaysia ...!!!

sebelum ni aku ade buat n3 pasal kedai doblas hengget kan ... hehehe nama tu diberi oleh ex-opismate aku masa keje kat Singer dulu ... aku tau pasal kedai ni pon masa aku keje kat Singer la ... diorang panggil nama kedai tu doblas hengget sbb banyak baju2 dia yg berharga RM12 ... sabtu lepas aku pegi lagi ke kedai tersebut ... aku siap minta izin nak amik gambar logo kedai tersebut ... dan aku minta alamat penuh kedai tu ... aku pon bagitau yg aku nak letak dalam blog aku ... diorg ok je ... x kisah aku amik gambar logo tu ...ekceli, nama kedai tu bukan la doblas hengget mcm yg disebut2 ... nama kedai tu adelah LHY Boutique Collection Enterprise ... gmbr logo tu nnt aku upload ye sbb dlm dlm hp kakak ... heheheh ... ni la dia alamat penuh kedai tu ...

LHY Boutique Collection Enterprise,
Lot 2, No. 1, Jln. PJS 3/61,
Taman Sri Manja,
46000 Petaling Jaya, Selangor.
(dlm bangunan Bintang)

ok lah dulu ...

till then ...

see ya when i see ya ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-